• C och A

Helkroppstråden

A82 skrev 2013-01-15 21:48:59 följande:
    Dags att inta soffläge vilket kommer sluta på samma sätt som alltid. Och med det säger jag godnatt!

somna inte ensam 
    puss 
  • Topps
    A82 skrev 2013-01-15 19:39:02 följande:
    du måste mena att det finns stolpskopp som inte hajar tråden?

tackar så hjärtligt Glad
    Se där missa ett helt ord :-S 
  • hösthjärta
    Anonym (ks) skrev 2013-01-15 19:51:11 följande:

Kan väl lägga in denna då.. :)

Ogillar såna som dig. Mycket!

Nej då... mina ord är bara ren avundsjuka. GladDu ser ung ut, har en fantastisk kropp och väldigt söta, sexigt oskyldiga underkläder. Fantastiskt!!! 
  • hösthjärta

Herrejisses människor!

Är det ingen som har nåt arbete längre?Tungan ute
    Här har jag bara jobbat lite i dag och när jag kommer hem är det över 500 inlägg!
    Måste man ta semester för att hinna titta på er alla?Glad
    Har liksom inte tid och ork för att kommentera er alla med annat än "Så snygga ni är"!!

Puss och godnatt     

• Tom Araya
    nyttmedelande skrev 2013-01-15 21:29:06 följande:

Mina jeans sprack i grenen förra veckan. Går det att rädda ett par fina Diesel-jeans?  Gråter
    Jag slänger aldrig jeans. Jag har ett par urtvättade Levi's stuprör från 80-talet som nästan är mer lapp än originaltyg (jag använde dem fortfarande för 6-7 år sedan). Jag var ett tag mästare på att lappa med morsans gamla qvarna.
    Säg till om du vill ha tips och råd.
  • Anonym (badsugen)
    MrAlpha skrev 2013-01-15 17:42:43 följande:

Ngn som hänger med på en dusch ??
    Absolut, det kan vara knepigt att tvåla in ryggen på sej själv ibland!
  • Tom Araya
    A82 skrev 2013-01-15 21:48:59 följande:
    Dags att inta soffläge vilket kommer sluta på samma sätt som alltid. Och med det säger jag godnatt!

Knäpper du alltid upp sådär när du lägger dig i soffan? Förvånad Glad

Undrar om det slutar på samma sätt för dig som det jag tänker på av din bild (och vilket troligen blivit resultatet av jag vore din kille)....? Drömmer

• Carcasonne
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-15 20:37:11 följande:

Inte så sockersött men, men Flört
    Ojojoj...
  • Anton Chigurh
    niceelinice skrev 2013-01-15 13:44:01 följande:

Haha...kul att höra att jag skapar koncentrationssvårigheter...det gillas ;) Får väl se till att posta nått spännande varje dag så du får fortsätta ha dina koncentrationssvårigheter Flört
    WetKiss.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    A82 skrev 2013-01-15 15:31:32 följande:

Du är alltså sanslöst vacker, 82:an, dina ögon glöder fan ta mig. Du har visat bilder tidigare på hur helvetes grann du är, och jag tänker varje gång : Nu kan du min själ inte posta nåt som är snyggare än detta, liksom, omöjligt....men jag hade fel. Denna gången också !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Helkroppstråden