• Anton Chigurh

Helkroppstråden

A82 skrev 2013-01-16 09:55:29 följande:
    Ja, det hade varit trevligt. Kan behöva nån som ser till att jag blir riktigt ren på ryggen för till duschen har jag inte kommit än. Just nu är det kafferast Flört

Jag gillar kaffe, jag älskar kaffe, jag njuter av mitt kaffe. Å så finns det tillfällen när jag nästan hamnar i extas av kaffe.....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (lillajag)
    Mucko skrev 2013-01-16 10:13:12 följande:
    Snygga ben
    tack {#emotions_dlg.flower}
  • Mattias39
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-16 10:11:28 följande:
    gör ett nytt lite diskretare försök...Kyss

Även om jag eg är lika nakenOskyldig

Otroligt snygga ben skulle jag vilja säga!!! Och sen har ju jag en egen liten fetisch för små,fina fötter...tycker det är otroligt sexigt... Skäms
    Och dina är superfina!! :)
  • Mattias39
    A82 skrev 2013-01-16 09:55:29 följande:
    Ja, det hade varit trevligt. Kan behöva nån som ser till att jag blir riktigt ren på ryggen för till duschen har jag inte kommit än. Just nu är det kafferast Flört

Jag kom att tänka på hur ooootroligt dumt det är att vi sitter på helt olika håll och dricker kaffe...är det inte bättre att göra det tillsammans...? Drömmer

Fyyyy f-n vad fin du är A82....!!!
  • A82
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-16 10:08:23 följande:

Roligt att få följa dig i din vardag Skrattande även att jag inte går igång som grabbarna gör Flört.
    Skrattande
    Anton Chigurh skrev 2013-01-16 10:19:00 följande:
    Jag gillar kaffe, jag älskar kaffe, jag njuter av mitt kaffe. Å så finns det tillfällen när jag nästan hamnar i extas av kaffe.....Hjärta
    Livets dryck kallas den nog av en anledning Flört
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-16 10:11:28 följande:
    gör ett nytt lite diskretare försök...Kyss

Även om jag eg är lika nakenOskyldig

De andra bilderna var fina men dina ben är superfina
    Mattias39 skrev 2013-01-16 10:29:32 följande:

Jag kom att tänka på hur ooootroligt dumt det är att vi sitter på helt olika håll och dricker kaffe...är det inte bättre att göra det tillsammans...? Drömmer

Fyyyy f-n vad fin du är A82....!!!
    Ja Mattias, det är extremt dumt. Skulle vara mycket bättre om vi drack det tillsammans 
    Max skrev 2013-01-16 10:01:11 följande:

En kopp kaffe tackar jag inte nej till;)
    Hjälper gärna dig att bli skrubbad på ryggen... Kanske några fler ställen där du inte kommer åt??? ;)
    Det fanns ett par ställen till som fick förbli skitiga.....

....inte bra Rynkar på näsan

• Max
    A82 skrev 2013-01-16 10:41:27 följande:
    Livets dryck kallas den nog av en anledning De andra bilderna var fina men dina ben är superfinaJa Mattias, det är extremt dumt. Skulle vara mycket bättre om vi drack det tillsammans Det fanns ett par ställen till som fick förbli skitiga.....

....inte bra 

Inte bra alls.... Det får vi göra något åt till nästa gång;)
  • Mattias39
    A82 skrev 2013-01-16 10:41:27 följande:
    Skrattande

Livets dryck kallas den nog av en anledning Flört

De andra bilderna var fina men dina ben är superfina

Ja Mattias, det är extremt dumt. Skulle vara mycket bättre om vi drack det tillsammans 

Det fanns ett par ställen till som fick förbli skitiga.....

....inte bra Rynkar på näsan

Jooo...JÄTTEBRA bild!! Glad

Bara du kommer hit, sätter på kaffe nu! ;)
  • Anonym (lillajag)
    Mattias39 skrev 2013-01-16 10:26:58 följande:

Otroligt snygga ben skulle jag vilja säga!!! Och sen har ju jag en egen liten fetisch för små,fina fötter...tycker det är otroligt sexigt... Skäms
    Och dina är superfina!! :)
    TackKyss
  • Hannibal06
    Alexia skrev 2013-01-16 11:34:15 följande:
    Vad snygga alla är! Roligt med så mycket fina bilder, här kommer en halvdålig bild på halvstora mig!
    Du är ju så vacker. Naturliga former............. Gillar.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Helkroppstråden