• Mattias39

Helkroppstråden

Anonym (50+) skrev 2013-01-16 11:39:21 följande:

Här kommer lite 50+-godis!

Mmm....DET var verkligen ögongodis!!! Jag tycker att du är sjukt snyggt tränad!! Du är lagomt tränad på något vis...inte för mycket tränad, om du förstår.
    Duhar en jättefin kropp och för att vara 50+....det är ju helt sanslöst bra jobbat!!! Önskar verkligen att jag kunde ha din form om några få år!!!
  • Hannibal06
    Anonym (50+) skrev 2013-01-16 11:39:21 följande:
    Här kommer lite 50+-godis!
    Verkligen ögongodis. Gud vilken kropp...................Svimmar.
  • Mattias39
    Alexia skrev 2013-01-16 11:34:15 följande:
    Vad snygga alla är! Roligt med så mycket fina bilder, här kommer en halvdålig bild på halvstora mig!

"Halvstor"???
    Du har ju underbart vackra kurvor och jag kan bara tänka mig hur otroligt fint du måste bära upp en tight,snygg,elegant klänning!!
    Fantastisk kropp, det är vad du har!! Glad
  • Anonym (Isabella)

Mkt hårda och tränade små rumpor här...behövs lite större rumpor också, min är stor o mjuk....Men hur får man in bild från mobilen??? Klickar på ladda upp och det händer inget

• Anonym (Loveheart)
    Anonym (Isabella) skrev 2013-01-16 11:50:30 följande:
    Mkt hårda och tränade små rumpor här...behövs lite större rumpor också, min är stor o mjuk....Men hur får man in bild från mobilen??? Klickar på ladda upp och det händer inget

Gör det via datorn istället, mobil verkar inte funka.
  • Tuum Sequere Cor

Ååå sicken fin liten kula du har fått.. Ser lite större ut än vanligt antar jag för du verkar inte ha en jätte rumpa direkt.

Söt du är förresten!

Pluttfamilj skrev 2013-01-16 08:26:01 följande:
    Ger mig in i tråden jag med trots gravidkulan (vecka 22 på bilden), kul med en feelgood tråd, vad vackra ni är! 

• nyttmedelande
    Alexia skrev 2013-01-16 11:34:15 följande:

Vad snygga alla är! Roligt med så mycket fina bilder, här kommer en halvdålig bild på halvstora mig!
    Jag tror inte att du inser hur himla skön din kropp är att smeka. Helt underbar, helt perfekt Glad
  • nyttmedelande
    A82 skrev 2013-01-16 09:55:29 följande:
    Ja, det hade varit trevligt. Kan behöva nån som ser till att jag blir riktigt ren på ryggen för till duschen har jag inte kommit än. Just nu är det kafferast Flört
    Efter duschen så är det jag som kommer med massageoljan. Vill inte att din hud ska torka in Drömmer
  • nyttmedelande
    lollisen skrev 2013-01-16 09:24:20 följande:
    Här är en före- och efterbild, enbart för att jag är så jävla stolt över min viktnedgång.

Grymt jobbat lollisen. Det ser faktiskt ut som du inte bara har gått ner i vikt ordentligt, du har även gått ner i ålder Glad
  • Pluttfamilj
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-16 11:59:14 följande:
    Ååå sicken fin liten kula du har fått.. Ser lite större ut än vanligt antar jag för du verkar inte ha en jätte rumpa direkt.

Söt du är förresten!
    Nämen tack! Ja, magen är större än vad den brukar vara även om den är snäppet mindre än vad den var när jag väntade sonen. Kan slänga upp en bild på magen ogravid med, ca 1 år efter första barnet!

www.halsomorsan.blogg.se Gravid och hälsoblogg
Svar på tråden Helkroppstråden