• Anonym

Helkroppstråden

Anonym (50+) skrev 2013-01-16 11:39:21 följande:
     Här kommer lite 50+-godis!

Vilka äckliga lår
  • Anonym (Isabella)

Hej är en tjej på 25 år med en stor och putig rumpa :) Har alltid haft lätt och få muskler på ben och rumpa, ridningen kanske?
    Men den har även ett mjukt lager hull på sigTungan ute rumpan stannar oavsett hur mkt jag går ner i vikt, blir därimot gryyymt benig på axlar och bröstkorg bara Obestämd  så jag har gett upp det...

Hatade den när jag var yngre, kunde få kommentarer i skolan om putrumpan, JLo butt! osv..

Tänkte länge fettsuga så fort jag fick råd, men jag har lärt mig acceptera den med tiden, den är ju ändå en STOR del av mig, hehe Flört   

påminner om Kim Kardashian i formen säger många, fast jag har mindre bröst, och hon är nog i bättre form, men hon har ju inte fått barn heller :) 

Har suddat i bakgrunden eftersom jag är skitnervös att nån ska känna igen den :P...kan inte fatta att jag gör det här!!!

• FjärilVingad73
    Anonym (Isabella) skrev 2013-01-16 12:44:53 följande:
    Hej är en tjej på 25 år med en stor och putig rumpa :) Har alltid haft lätt och få muskler på ben och rumpa, ridningen kanske?
    Men den har även ett mjukt lager hull på sigTungan ute rumpan stannar oavsett hur mkt jag går ner i vikt, blir därimot gryyymt benig på axlar och bröstkorg bara Obestämd  så jag har gett upp det...

Absolut inget fel på din rumpa! Jättefin!
  • Tom Araya
    Pluttfamilj skrev 2013-01-16 08:26:01 följande:

Ger mig in i tråden jag med trots gravidkulan (vecka 22 på bilden), kul med en feelgood tråd, vad vackra ni är! Glad

Smal men ändå med vissa former...och nu som gravid, en extra form...Gravid Skrattande Solig
  • Tom Araya
    Nanime skrev 2013-01-16 08:29:08 följande:
    Vad helt awesome bilder det kommit upp!
    Bara för att jag känner mig på sjukt bra humör idag så bjuder jag på en liten bild från i morse ;)

Mmm...härlig kropp! Solig
  • Tom Araya
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-16 08:45:26 följande:
    Bjuder på lite mulligt denna vintermorgon! Kyss

Mullig, fin kropp med former.Glad
     Jag gillar brösten men rumpan har du lyckats dölja med en olyckligt placerad hand. Skrikandes
  • aehakan1

Tycker det är kanon fina kroppar som kommer upp i tråden nu :) ...lagom och normal ... Ni är superfina, dessa kroppar har jag väntat på :)))

• Tom Araya
    lollisen skrev 2013-01-16 09:17:55 följande:
    För lite mer än 10 kilo sedan. Så ja, det är en gammal bild som finns i en annan tråd.

Grymt läckra former! Tungan ute Flört Solig
  • FjärilVingad73
    Tom Araya skrev 2013-01-16 12:59:25 följande:
    Mullig, fin kropp med former.Glad
     Jag gillar brösten men rumpan har du lyckats dölja med en olyckligt placerad hand. Skrikandes
    Får se om jag kan hitta nån rumpbild och lägga in så småningom... Flört
Svar på tråden Helkroppstråden