• A82

Helkroppstråden

Hannibal06 skrev 2013-01-16 15:00:31 följande:
    Ok. och du vill inte slänga ut nyckeln genom fönstret så jag kan låsa upp och kika in???
    Putt B skrev 2013-01-16 15:00:40 följande:
    Lås upp ? Cool
    Ska fixa iordning den lite först, ser rätt nerlagd ut så att säga så låser jag upp sen. Ge mej till kvällen 

• Hannibal06
    A82 skrev 2013-01-16 15:02:03 följande:
    Ska fixa iordning den lite först, ser rätt nerlagd ut så att säga så låser jag upp sen. Ge mej till kvällen 

Ok. Väntar med spänning på nyckeln.......................
  • lollisen
    nyttmedelande skrev 2013-01-16 12:32:50 följande:
    Grymt jobbat lollisen. Det ser faktiskt ut som du inte bara har gått ner i vikt ordentligt, du har även gått ner i ålder Glad
    Jo, det är väl lite så att jag ser yngre ut när kilona faller. Så nu ser jag ut som en 20-åring igen! Fick visa legget när jag skulle köpa vin samt när jag skulle köpa cigaretter till min brukare... hahaha... Jag började skratta och det gjorde kassörskan också när hon väl fick se min ålder.

Men det är roligt när man får slira upp legget sådär.
    Jag har ADHD, alltså får jag bete mig precis hur fan jag vill! Okej!?
  • Anton Chigurh
    A82 skrev 2013-01-16 14:47:56 följande:
    Dags för lite påklätt igen tror jag, börjar få ont om bilder  Obestämd

Du är en riktig skönhet, 82:an, inget snack. Fan va du är vacker...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lollisen
    Tom Araya skrev 2013-01-16 13:03:02 följande:
    Grymt läckra former! Tungan ute Flört Solig
    Tom Araya skrev 2013-01-16 13:05:11 följande:
    Jag tycker du har jävligt rätt i att vara stolt...så sjukt snygg du blev! Solig

Oj  tack! {#emotions_dlg.flower}
    Jag har ADHD, alltså får jag bete mig precis hur fan jag vill! Okej!?
  • Ninja05

Du är så töntig.

Knip igen foderluckan vettja.

Anonym skrev 2013-01-16 14:33:22 följande:
    Puuuuuttefnask...

• Proppset

Efter alla snygga vältränade kroppar ska jag komma och sabba tråden lite igen. Dock lite modigare och nåt kg mindre än förra gången...fast låren sitter tyvärr kvar ännu. 5kg kvar till mitt första mål, sen var det då "bara" resten kvar. Till sommaren hoppas jag kunna visa upp en riktigt het kropp.

• C och A
    Proppset skrev 2013-01-16 16:00:29 följande:
    Efter alla snygga vältränade kroppar ska jag komma och sabba tråden lite igen. Dock lite modigare och nåt kg mindre än förra gången...fast låren sitter tyvärr kvar ännu. 5kg kvar till mitt första mål, sen var det då "bara" resten kvar. Till sommaren hoppas jag kunna visa upp en riktigt het kropp.

du sabbar ingenting! tvärtom :)
  • lille Birger

Du behöver absolut inte träna!
  • Mattias39

Sabba?? Inte en chans!!! Jag tycker att du istället lyfter tråden!! Glad
    Jag tyckte du var fin förra gången, och detsamma gäller än!!
    Kul att det går enligt dina planer! Och du behöver inte vänta till sommaren för att visa upp en het kropp...du har precis gjort det...!! Solig
Svar på tråden Helkroppstråden