• Speak up

Helkroppstråden

fialotta85 skrev 2013-11-20 11:59:56 följande:
    Ja, är man inte villig att ge allt och lite till så är det ingen idé att besöka mitt hemmagym TystCool
    Åh, haha... Lita på mig, min motivation är det heller inget fel på. Jag skulle ge allt! Flört Kanske t o m lite till.
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-20 11:59:00 följande:

Tuff brud det där Cool!!
    Kan inte tänka mig att du själv är så jättemycket mjukare, Mangoo. Drömmer *Ähum*
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-20 12:02:54 följande:
    Vem har påstått att jag är mjuk Nalle???
    Förvisso.. Skäms *Sväljer*
  • Speak up
    fialotta85 skrev 2013-11-20 12:03:44 följande:
    Haha, säger du det alltså. Jag är inte övertygad riktigt

Eller hur, mjäka sig hit och mjäka sig dit. Ska de va, så ska de va liksom! Tungan ute

Hmn, säg bara hur jag ska övertala dig att jag skulle gå in för ett gympass som om det gällde livet! Cool
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-20 12:04:30 följande:
    Vi är rörande överens här Skål!!
    Det är bra att ni tjejer står enade. Flört Jag börjar fatta vad som verkligen gäller nu.
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-20 12:10:24 följande:
    Japp....... jag och fialotta driver detta "gym" tillsammans....... har vi inte berättat det Drömmer??
    Nej, något gemensamt gym visste jag inget om. Däremot minns jag nån idé om "tuggummi-tuggande systrar i skoluniformer"! FlörtHjärta Den tanken har inte lämnat mig än.
  • Speak up
    fialotta85 skrev 2013-11-20 12:14:32 följande:
    Det är så skönt att driva något med en likasinnad. Att affärerna blomstrar gör ju inte saken sämre heller Solig
    Jag hade gärna uppskattat ett pass med er båda som personliga tränare! Skrattande
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-20 12:14:42 följande:
    Om man har tur kan man som medlem lyckas pricka in när vi kör våra temadagar.... ett mycket uppskattat inslagSkål!
    Tur att man är medlem då. När har ni era "temadagar"? Drömmer *Ähum*
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-20 12:22:49 följande:
    Just det temat står tyvärr väldigt långt ner på våra medlemmars önskelista Obestämd.

Måste kolla med vår Ulla-Bella (Apelsin-Fia) men jag tror vi kör något innan jul i stil med "tomtemor- i stayups- lapandes på- tomtefars julgröt"-.....något i den stilen Drömmer

Usch... Ulla-Bella, det namnet ger mig otäcka flashbacks från barndomen! Flört Måste nog ändå säga att jag hade föredragit skolflicks-temat, men är det ju så är det. Får väl hålla ögonen öppna inom den närmsta framtiden då! Cool
  • Speak up
    fialotta85 skrev 2013-11-20 12:53:07 följande:

Kör ett pass snart om det är någon som är redo?!

Haha, alltid redo! Nu när jag käkat lite kan jag anta utmaningen. Flört
Svar på tråden Helkroppstråden