• Speak up

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-11-20 10:28:58 följande:

Men detta var väl ändå nääästan lite cameltoe-varning, Mangoo! Drömmer Mmh... Du och dina vita trosor. Hjärta Jag börjar tro att du uppskattar vitt nästan lika mycket som jag.
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-20 11:11:39 följande:

*Pling, pling* KyssFlört!! 
    ... Solig *Öppnar* 
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-20 11:20:27 följande:
    Enbart för dig raring... det vet du Kyss!
    Åh, jag önskar ändå att det vore så väl. Men å andra sidan vill jag inte vara missunnsam, så jag är glad att fler än jag får njuta av din string-beklädda bakdel. Solig
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-20 11:19:19 följande:
    Haha nä det var verkligen inte imponerande Obestämd. Återkom när du kör combi igenFlört.

FörvånadTystOskyldigSkämsFlört!!

Det var med all säkerhet den bästa påringningen jag kommer vara med om idag. Oskyldig *Ler med hela ansiktet*
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-20 11:25:28 följande:
    Haha denna diskussion har vi haft förut men om jag minns rätt löste det sig på bästa sätt den gången ocksåGlad.

Tvivla inte........... bara njut {#emotions_dlg.flower}!!

Idag!!?? Här har vi en snubbe som är van vid skamliga pm alltså hahaSkål!!

Åh, jag tvivlar inte.. och jag kan lova att jag njuter, i fulla drag! Flört

Åh, det där med "idag" lät fel inser jag nu..Skäms "Hela veckan" skulle vara mer passande. (Ja om inte någon viss fruktig kvinna får för sig att pm:a mig igen förstås!) Drömmer Men det ska vara just hon i så fall. 
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-20 11:33:01 följande:
    Uppskattar att du inte skrev "rymligt" Skrattande!

Det är lugntSkrattande!! Är glad för din skull om/när det säger *pling* i din inbox Kyss

Haha, ja jag kan garantera dig Mangoo, att jag inte får alltför många "pling" i inboxen annars. Skäms Men de man får från dig väger upp det hela, med råge! {#emotions_dlg.flower}
  • Speak up
    fialotta85 skrev 2013-11-20 11:44:51 följande:
    Jag kan erbjuda hemmaträning. Det kommer bli varmt, svettigt och utmattande! Drömmer
    Åh, jag som gärna skulle lägga på mig några extra kilon (muskler givetvis)... jag kanske skulle kunna fått testa ett träningspass hos dig? Skrattande Bara det är uppbyggande.
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-20 11:53:11 följande:
    Känner jag fialotta rätt lär det vara mer "nedbrytande" Flört.
    Hmn... Ja det är ju det sista jag behöver. Obestämd *Suck*
  • Speak up
    fialotta85 skrev 2013-11-20 11:53:47 följande:
    Öppet dygnet runt, bara att kika in SoligTungan ute
    Nja, jag fick just en liten varning. Kanske bäst att hålla sig borta.Flört Nog för att jag har konditionen, men jag vill inte bli smalare.
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-20 11:56:33 följande:
    Hon kommer krossa dig........ *smack* Flört!!

OpsSkäms!! Sorry Flört!!!

"Krossa" mig??? Förvånad Jösses... 
Svar på tråden Helkroppstråden