• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • HäckHäxan

Mitt normala jag då. Fast de är ett par månader sen. Nyårsdagen och trött men va fan det bjuder jag på.

• Anonym (mmm 2)
    HäckHäxan skrev 2014-03-25 20:09:41 följande:
    Så nu har jag spermat klart med mitt nylle och alla kan återgå till nästan naket igen

Spermat klart?
  • Anonym (M 4)
    HäckHäxan skrev 2014-03-25 19:48:22 följande:
    Tack

Riktigt läcker ??
    Tack självFlört{#emotions_dlg.flower}
    Du är riktigt fin själv!  Älskar din hårfärg. F.d rödtott härFlört
  • NyttNamn
    HäckHäxan skrev 2014-03-25 20:06:38 följande:
    The fejs!
    Du är fin Häckis!! Solig
    Pour some sugar on me...
  • HäckHäxan
    Anonym (mmm 2) skrev 2014-03-25 20:12:08 följande:

Spermat klart? smile1.gif
    Japp min variant av Spamat. Spermat
  • HäckHäxan
    Anonym (M 4) skrev 2014-03-25 20:14:02 följande:
    Tack självFlört{#emotions_dlg.flower}
    Du är riktigt fin själv!  Älskar din hårfärg. F.d rödtott härFlört
    Tack. Har egentligen mest muppigt bilder på mig själv haha men hittade några normala.

Älskar min hårfärg jag med faktiskt. Men härom dagen blev jag sååååå sugen på svart. Men försöker avhålla mig.
  • stief84
    HäckHäxan skrev 2014-03-25 20:03:32 följande:
    Vi ser med olika ögon alltså jag tycker inte att jag är ful utan mest att jag är vanlig/ alldaglig. Kanske söt i ansiktet med eller utan finne ha ha

Hade mitt ansikte innan så visst kan jag posta det även här.

Kram kram

Vi skall inte gifta oss då så kan du egoboosta mig varje morgon när jag sitter och surar men mitt morgonkaffe hehe

Nästan så jag håller dig vid de orden nu när jag sett mer.

Inte nog med att du är läcker överallt så skymtar jag tatueringar, plus piercingar så är du den typ jag dras till mest. Grr.

Ja visst nu får du fria så ska jag boosta dig med både det ena o det andre dag ut och dag in.
  • HäckHäxan
    NyttNamn skrev 2014-03-25 20:20:00 följande:
    Du är fin Häckis!! Solig
    Pour some sugar on me...
    Tack sötaste du!

Jag har iaf en snygg ( läs ful, alla hatar den utom jag) basker. Gillar annorlunda huvudbonader / mössor och tåstrumpor eller färgglada strumpor gärna olika på varje fot.