• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • CuteElliz
    Chiquita89 skrev 2014-03-25 23:41:02 följande:
    Vad är det...? Oskyldig
    Tantsnusk typ... nej, men kärleksromaner i ganska lättläst form (inte så det är lättare ord eller större text utan bara att det inte är ngt som man måste anstränga sig för att hänga med i, enligt mig då alltså)... finns i kategorierna romantik, läkarromaner, passion (lite mer hetta men fortfarande kärleksromaner) o historisk... kan finnas mer... men om du är osäker så kolla på loppisar... de brukar sälja dem ganska billigt... men leta efter såna som ser lite nyare ut (du kan ju alltid kolla utgivningsår inuti annars)... jag tycker de är bättre... ;)
  • Chiquita89
    CuteElliz skrev 2014-03-25 23:51:12 följande:
    Tantsnusk typ... nej, men kärleksromaner i ganska lättläst form (inte så det är lättare ord eller större text utan bara att det inte är ngt som man måste anstränga sig för att hänga med i, enligt mig då alltså)... finns i kategorierna romantik, läkarromaner, passion (lite mer hetta men fortfarande kärleksromaner) o historisk... kan finnas mer... men om du är osäker så kolla på loppisar... de brukar sälja dem ganska billigt... men leta efter såna som ser lite nyare ut (du kan ju alltid kolla utgivningsår inuti annars)... jag tycker de är bättre... ;)
    Att jag har totalmissat att läsa mer "erotiska" böcker! Det är ju absolut lockande, så lär inte dröja länge till innan jag gör det. Google is my friend tonight! Flört
    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
  • kaffeman
    Chiquita89 skrev 2014-03-26 00:12:39 följande:
    Att jag har totalmissat att läsa mer "erotiska" böcker! Det är ju absolut lockande, så lär inte dröja länge till innan jag gör det. Google is my friend tonight! Flört
    Vilken fantastisk kropp du har ;) Vart bor du?
  • Chiquita89
    kaffeman skrev 2014-03-26 00:36:10 följande:
    Vilken fantastisk kropp du har ;) Vart bor du?
    I huvudstadenFlört
    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
  • kaffeman
    Chiquita89 skrev 2014-03-26 00:46:01 följande:
    I huvudstadenFlört
    Aha :) singel eller? skulle man kunna få din mail? ;)
  • Chiquita89

Du kan ju börja med att inboxa mig

• Anonym (Kaponjär)
    shivas skrev 2014-03-25 22:57:06 följande:

Ska bara duscha...

Haha, vadå retsamt...det där var ju bara taskig!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Men jag känner att något blir att vakna till liv inom mig, känner mig stark...hårig...och törstig, är nog
    ">vilddjuret
    som gör sig redo!Flört
  • ulfsas
    Chiquita89 skrev 2014-03-25 23:43:36 följande:
    Märker att jag börjar bli Off topic igen...
    Lägger upp en sista bild som kompenserar mitt OT-snackOskyldig

Nu blir det sängen!
    Trevlig bild.
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • HäckHäxan
    Chiquita89 skrev 2014-03-25 23:05:12 följande:
    Min bästa kompis läste den första boken och tokhånade den, hon berättade stycken ur den som fick mig att börja asgarva. Men är ändå nyfiken att läsa den själv.  Hört att det ska bli film av den och min första tanke var att Christian Bale skulle passa perfekt som den manliga huvudrollen. 

När vi pratar böcker så gillar jag det mesta. Men läser mest thrillers och verklighetsbaseratGlad
    Hahah grymt jag var också inne på Bale, fast han hade fått färga håret i koppar.

Jag tror de beror på vilket humör man är på när man läser den. Den är som sagt enkel att läsa. Men hmm om man är störd som jag är / var kanske sen berör på ett annat sätt. Jag lipade i bok ett vilket jag förstått inte är en helt normal reaktion hahaha.
  • HäckHäxan
    stief84 skrev 2014-03-25 23:20:50 följande:

Ja inte skulle jag ha nått emot det iofs. smile5.gif

Kan limma på bra när jag gillar nått. Hint hint.

Nej inte lämna mig redan häxan då får du messa mobil istället. smile5.gif
    Haha men god morgon.

Jag var tvungen. Märkligt nog var jag trött igår. Men nu är det en ny dag.

Morgonkaffe var det!!