• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • CuteElliz
    Chiquita89 skrev 2014-03-26 00:12:39 följande:
    Att jag har totalmissat att läsa mer "erotiska" böcker! Det är ju absolut lockande, så lär inte dröja länge till innan jag gör det. Google is my friend tonight! Flört
    annars kollar du bara in harlequin.se o kollar deras webbshop... ;)  ibland har de lite rea också så då kan man ju alltid passa på... ;)
  • Mattias39
    Anonym (Blondie) skrev 2014-03-25 20:55:33 följande:

Okej, bara för att du tjatade.. Oskyldig men bara en bild och väldigt oskyldig Drömmer

Och väldigt,väldigt oskyldigt sexig....!!! Tungan ute
    Oskyldigt ÄR sexigt!! Glad
  • Anonym (Blondie)
    Mattias39 skrev 2014-03-26 08:24:14 följande:
    Och väldigt,väldigt oskyldigt sexig....!!! Tungan ute
    Oskyldigt ÄR sexigt!! Glad

Flört
  • Anonym (Underbart!)

Tycker denna tråd e helt grymt charmig! Alla sexiga bilder och alla fina människor som säger alla fina saker till varandra istället för att hata. Har sett att de finns de som hatar med så klart sådana ska juh alltid finnas...tyvärr...
    Ni e underbara! :D

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (Underbart!) skrev 2014-03-26 09:06:31 följande:
    Tycker denna tråd e helt grymt charmig! Alla sexiga bilder och alla fina människor som säger alla fina saker till varandra istället för att hata. Har sett att de finns de som hatar med så klart sådana ska juh alltid finnas...tyvärr...
    🇲🇦🇰🇪 🇱🇴🇻🇪 🇳🇴🇹 🇼🇦🇷❕💑
  • Anonym (Blondie)

Alla som hänger här är ju liksom medvetna om vad som gäller, finns inget tvång och alla postar/skriver för att dom tycker det är kul/spännande/sexigt/härligt osv osv.

Dom som hatar får gärna ha sin egen åsikt, men bättre att lägga krut på VERKLIGA problem istället. Så tycker jag !
  • HäckHäxan

Bra inlägg! Håller med dig.

Avskrap kommer alltid finnas men jämfört med andra trådar så är det ganska lite av varan just i denna tråd. Det är roligt.

Är helt säker på att du är minst lika underbar som någon annan här inne!!
  • Anonym (månsten)

Här är visserligen en ganska gammal bild, men jag har smygtittat här i tråden så länge, och vill bidra med någonting själv också. Och jag håller med att det är fantastiskt trevligt att titta både på bilder och (de flesta) kommentarer som postas!

God morgon!

• Anonym (K2 2)
  • goaskalice
    CuteElliz skrev 2014-03-26 08:18:03 följande:
    annars kollar du bara in harlequin.se o kollar deras webbshop... ;)  ibland har de lite rea också så då kan man ju alltid passa på... ;)

Harlequin funkade ju i nedre tonåren men för vuxna kan de knappast anses som erotiskt? Romantiskt, snarare.

Vill man läsa erotica som vuxen rekommenderar jag serien Black dagger brotherhood av JR Ward.