• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Blondie)
    Anonym (månsten) skrev 2014-03-26 10:03:05 följande:
    Här är visserligen en ganska gammal bild, men jag har smygtittat här i tråden så länge, och vill bidra med någonting själv också. Och jag håller med att det är fantastiskt trevligt att titta både på bilder och (de flesta) kommentarer som postas!

God morgon!

Godmorgon Skrattande Ser väldigt trevligt ut Tungan ute
  • HäckHäxan
    Anonym (månsten) skrev 2014-03-26 10:03:05 följande:
    Här är visserligen en ganska gammal bild, men jag har smygtittat här i tråden så länge, och vill bidra med någonting själv också. Och jag håller med att det är fantastiskt trevligt att titta både på bilder och (de flesta) kommentarer som postas!   God morgon!

Men GOD morgon. Blev sjukt hungrig. För min del får du gärna bidra mer och oftare
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    goaskalice skrev 2014-03-26 10:19:26 följande:
    Harlequin funkade ju i nedre tonåren men för vuxna kan de knappast anses som erotiskt? Romantiskt, snarare. Vill man läsa erotica som vuxen rekommenderar jag serien Black dagger brotherhood av JR Ward.

Inte läst de böckerna, måste kollas upp. Harlequin är märkliga böcker, ofta enkla lättlästa som man kan fördriva tiden med. Men ibland har jag stött på några som är wow och som jag undrat över varför de inte getts ut som vanlig bok. Ofta bland de tjockare varianterna. Minns nån serie där om några systrar som var riktigt bra. Hade mängder men de blev vattenskadade när förrådet svämmades över. Stor sorg för jag hade mängder med böcker där och massor av gamla lp skivor.
    Canis meus id comedit
  • Bored
    NyttNamn skrev 2014-03-25 15:12:09 följande:
    Peek-a-boo...Kyss
    Hmm, här sitter jag och plutar helt omedvetet! Kyss
  • Anonym (Mandragora)

Tack för kommentarerna häromdagen! Och ja Movit, det stämmer bra...

• straight arrow
    Anonym (Mandragora) skrev 2014-03-26 11:46:25 följande:

Mm! Härlig mage.
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Bored
    Anonym (Blondie) skrev 2014-03-25 20:55:33 följande:

Okej, bara för att du tjatade.. Oskyldig men bara en bild och väldigt oskyldig Drömmer
    Nästan för oskyldig med den vita behån, men åh vad den sitter fint. Flört
  • Bored
    Anonym (Mandragora) skrev 2014-03-26 11:46:25 följande:

Åh, en till vit, är kan det bli ett tema kanske?!

Grymt läcker bild, och kropp. Är det morgonsolen som smeker dig? Solig

• Anonym (Mandragora)

Tack Pilen!

Bored, tack! Hm, förmiddagssol, men smekande sol i alla fall, ja!

• Bored
    Anonym (Mandragora) skrev 2014-03-26 12:00:05 följande:
    Tack Pilen!

Bored, tack! Hm, förmiddagssol, men smekande sol i alla fall, ja!
    Härligt! Jag är som en katt nu när vårsolens strålar fläckvis tittar in, fångar dem mer än gärna. Solig