Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-27 20:08:41 följande:
    Bättre!

Hmmm...upp till bevis!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-28 06:39:57 följande:
    Syns den nu?

Världens vackraste bröst på världens mest älskade Ensam av världens bästa PPP! God morgon...funderar på att göra hyss idag!
    engdahl skrev 2013-11-28 07:17:56 följande:
    Att dina bröst är otroligt fina - och att det är mer än underbart att välkomnas till en ny morgon av fina mysiga bilder på det hoppas jag att du vet, sötnos... :)

Det kanske hon vet...men inte att världens käraste PPP tycker det!
    Anonym (???) skrev 2013-11-28 06:58:04 följande:
    PPP...hoppas du menar att du ska göra hyss i tråden????

God morgon min vän! Vet inte vad dagen bjuder på men sugen på hyss är jag!
    Anonym (???) skrev 2013-11-28 07:29:24 följande:
    PPP...bäst jag håller lite extra koll här då....

Gör inte det för den sakens skull...jag har en extremt körig dag framför mig och kanske inte kan göra hyss.

lurkerfia#

Vilka bilder du bjuder på...dina ben...wow...du är förbannat härligt snygg och het trots frosten!

[quote=71801086][quote-nick]Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-11-28 10:51:07 följande:[/quote-nick][/quote]

Hey! Snygga lår!

Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-28 11:14:15 följande:
    Verkar inte fungera som det ska med bilderna idag!

Ååååå denna Ensam hon kan charma med sin närvaro...vad vill PPP...jo...komma trevande börjades vid vaderna med fjäderlätta kyssar med mina läppar arbeta mig systematiskt upp längs dom där underbara benen...då i linje på insidan...stanna till i knävecken för att kittla lite med tungan...fortsätta mot troskanten och...! Din kropp är min kyrka och du får mig att be till gudarna om nåd...nåd att få släppa ut denna förbannade jävla kåthet på din sexiga kropp!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-28 12:18:15 följande:
    PPP.ditt sätt att skriva, får mig att vilja köpa alla dina noveller om du skulle få för dig att skriva några du är underbar!

Tack käraste Ensam...tyvärr använder jag inte papper och penna utan använder mina fingrar som penna och någons kropp som bok.!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-28 12:23:43 följande:
    Det funkar det med!

Tror du min kropp skulle kunna fungera som bok?

Ett tveklöst rungande JA! När det kommer till böcker så är det alltid dom bästa dom med fin bindning och fröken har ju så många sidor som man skulle kunna binda...dock med rep. Så...när du vill kan jag skriva en novell på din underbara kropp...när den är skriven så förverkligar jag den också...givetvis!
Svar på tråden Helkroppstråden