Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

engdahl skrev 2013-11-28 13:35:48 följande:
    Jag är konstnär och skulle använda din kropp som min duk...Ensam i mjukt ljus skulle den heta... ;)

Jag skulle måla både hårt och mjukt, använda hela din kropp, ibland skulle jag bli tvungen att väta min tunga på målarduken för att känna av inneboende fuktnivå, mina fingrar skulle glida längs duken och arbeta in färgen i duken...

;)

Då antar jag att du gör tavlor dagarna i ända då?
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-11-28 13:59:16 följande:
    Men vad f-n... Nu då?

Haha stort tack fröken det värmer att du gick sta och frös lite för min skull...skithärligt!
    engdahl skrev 2013-11-28 14:03:20 följande:
    Visst bor du i Göteborg? ;kr

Inte relevant var jag bor...men är inte gb!
    GoodMangoo skrev 2013-11-28 17:46:40 följande:
      Min förra bild var tydligen lite för vågad = avstängd 1 dygn.!!

Hej...var det vågat kanske en plingbild skulle vara på plats åt någon moderator! Urläcker som vanligt!
    GoodMangoo skrev 2013-11-29 05:38:46 följande:
    En vecka har gått så............................................

........................   TGIF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Härliga Fröken...älskar din klädstil...skulle vara lag på jobbuniform och du den som bestämde vad som fick bäras! Jag hade kivit på...URSEXIG kropp!
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-11-29 06:09:15 följande:
    Härliga Fröken...älskar din klädstil...skulle vara lag på jobbuniform och du den som bestämde vad som fick bäras! Jag hade kivit på...URSEXIG kropp!

Klivit på utan att du behövt truga!
    GoodMangoo skrev 2013-11-29 06:15:03 följande:
    PPP- Isf hade jag bestämt att du skulle gå utan en tråd på din kropp och viga ditt liv åt att behaga oss kvinnor........ typ som du göra idag .

Ha.. truga!!!!!....... vad tror du om mig egentligen ??

Haha börjar f o m idag...bara du skrubbar av mig all lort..ett ställe blir helvetes lortigare än andra och behöver mycket omsorg!

Sen ang det andra...du vet nog att du skulle få vem som helst att krypa till månen på sina bara knän för att få kliva på...eller det är nog åtminstone vad du tror! Men jag utmanar dig att få mig att be innan kvällen är slut!
    GoodMangoo skrev 2013-11-29 06:51:41 följande:
    Du kan börja be nu PPP (bild finns i inboxen)!

Mmm Zack.... den meningen går att spinna vidare men jag tror jag hoppar det....... iaf här i tråden !!

Ska kolla om en.stund...har en hel hord med folk bakom mig...vill inte bli petad i ryggen av någon! Återkommer.
    GoodMangoo skrev 2013-11-29 06:51:41 följande:
    Du kan börja be nu PPP (bild finns i inboxen)!

Mmm Zack.... den meningen går att spinna vidare men jag tror jag hoppar det....... iaf här i tråden !!

Haha här kryps det inte...men jag kan vara ärlig...du skulle få mig att be...så besegrad igen...fröken SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA kan jag få kliva på!
    GoodMangoo skrev 2013-11-29 08:50:21 följande:
    PPP- bäst att göra en skärmdump på detta uttalande........ lår ju knappast hända igen

Nja...jag har mina svaga studer då och då...så omöjligt är det inte...finns en fröken till (Ensam) som skulle kunna få mig att be så kan hända fler gånger! Men för säkerhets skull ta en dump ifall jag blir för kaxig fler gånger...kan vara bra att ta ner mig på jorden ibland!
Svar på tråden Helkroppstråden