• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (:) 6)
    Mattias39 skrev 2014-05-09 19:09:22 följande:

Åh...shit...!! Jäklar vilken kropp!!!! Sååå snygg!!
    Ju fler repriser, desto gladare blir jag iaf...så kör på! smile1.gif

Thanks, inga repriser från dig? Skrattande Flört
  • Anonym (:) 6)
    straight arrow skrev 2014-05-09 19:41:36 följande:

Snyggt!

Tackar Mr Arrow! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (tjockis)
    Anonym (HAHAHA) skrev 2014-05-09 21:20:19 följande:

Paniken måste vara total nu hos lickiluu, nu när hon inte kan lägga ut bilder och få sin dos bekräftelse... HAHAHA

Hur är det med din egen dos av bekräftelse då, när du måste gå in här och demonstrera hur vidrig person du är?!
    Hur skulle det kännas om du tog och skaffade dig ett liv? 
  • Anonym (Vill mysa)
    NyttNamn skrev 2014-05-09 21:18:10 följande:

Vore mysigt att skeda med dig ;)
  • Anonym (Lickiluu)
    Din åsna skrev 2014-05-09 21:40:32 följande:
    Varför är DU här och måste påpeka det? Snacka om att hyckla, människa. Du söker ju också uppmärksamhet, eller hur, annars skulle du ju göra annat än att sitta här och hacka på andra.  Såna som du ska inte ens få kallas människa. Ett jävla kräkmedel är vad du är. 

Haha kräkmedel,härligt! Du e kul du! Antar att Anonym (HAHAHA):s kommentar har plockats bort men för att lugna dig kan jag meddela att mig går de ingen nöd på angående att få visa upp mig själv. Dock gör ni de svårt för mig att dela med mig med bilder här i just denna tråd. Men de får de som gillar och uppskattar mig lida för tyvärr. Kan även informera dig om att jag är inte här för bekräftelse. Lägger ut mina bilder av helt egoistiska skäl är jag rädd. Jag tänder på att visa upp min kropp och även tanken på att andra tänder på att se den :) Söker ingen egoboost eller kvitto på att jag duger. Jag anser mig nämligen vara fullkomligt jädrans underbar :) o det behöver jag ingen bekräftelse på men tack för att du oroar dig så att du bara var tvungen att besöka denna hemska tråd hahahaa Till er andra ljuvliga! Ni är läckra allihop! ;P
  • Anonym (Miss poepie)

Kapojnjär och johanbok -tack för era snälla ord om min bildSolig

Kommer säkert någon mer...

• Anonym (Lickiluu)
    andyman02 skrev 2014-05-10 07:13:36 följande:
    Det gör du rätt i!
    Ja visst gör jag :)