• Anonym (2barnsmamma)

Helkroppstråden

lägger upp en bild på när jag såg mig i spegeln och tyckte det såg så mycket finare ut än vad det brukar. Det är lustigt hur det kan skilja sig från vecka till vecka.. men jag känner mig inte lika fin som jag tycker att jag ser ut här...

• Planta
    loves to skrev 2012-12-19 14:56:45 följande:
    jag är i alla fall nöjd... Solig
    Solig
  • Anonym (???)

I alla rakningstrådar påstår alla killar att de rakar sig...pyttsan!

• Anonym (2barnsmamma)

Råkade klicka iväg det innan jag la till bilden, här kommer den...  det blev en tomtemössa till snippan :)

• Mattias39
    Anonym (2barnsmamma) skrev 2012-12-19 15:03:29 följande:
    Råkade klicka iväg det innan jag la till bilden, här kommer den...  det blev en tomtemössa till snippan :)

Otroligt snyggt och sexig!! Jag är alldeles säker på att du verkligen är så fin som du ser uthär. Oavsett vad du ibland känner. Tror det är mer kopplat till ditt eget humör, kroppen är säkert alltid lika fin!! :)
  • Putt B
    Anonym (2barnsmamma) skrev 2012-12-19 15:03:29 följande:

Bra där.. då håller den sig varm i alla fall ..
  • Anonym (mammamuuu)
    Max skrev 2012-12-19 10:03:19 följande:
    Mammamuuu, mycket fin kropp och snygga underkläder;)

Tack.....

och till de som tycker det är fel att lägga ut bilder på sin kropp..... Det är våra kroppar och vi vad vi vill med dom. Det finns betydligt värre saker man kan reta upp sig på och lägga energi på än här.  
  • lilletrille
    Anonym skrev 2012-12-19 13:36:30 följande:
    Otroligt snygg (och sedlig!) klänning utgör tillsammans med din lekamen en väldigt läcker totalupplevelse. Jättesnyggt.
    Tack snälla :)
  • Tom Araya
    Anonym (???) skrev 2012-12-19 15:01:29 följande:
    I alla rakningstrådar påstår alla killar att de rakar sig...pyttsan!
    Fast om alla killar som skriver där verkligen rakar sig så är det ju sant, även om de är i minoritet bland killar överlag.
  • lilletrille
    Mattias39 skrev 2012-12-19 14:05:17 följande:

Shit, hur läcker som helst!!! :)
    Tack så mycket :)
Svar på tråden Helkroppstråden