Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Anonym (pillllan) skrev 2015-02-17 16:46:05 följande:
    Börjar fundera på om du karvat ut nått litet hål i madrassen?! Hahahaha...två bilder där du liksom ligger lite i redo ställning, men det är en eggande bild och fin bild på dig
    Haha tack tack... Del två av två det där....Hade det varit en madrass av memory foam hade det varit ett väldigt intressant avtryck efter att jag reste mig upp. Redo för vad? Dig med en strap-on? haha....Hade nog vänt mig snabbt som en vässla trots allt.....
  • LostInTranslation
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-18 01:35:06 följande:

Idag var det för kallt att klä av sig... 

Vackert gillar!! Livsfarliga kurvor
  • LostInTranslation
    Fru38 skrev 2015-02-18 15:05:27 följande:
    Oj oj oj!! Så jäkla snyggt!! Vill bara vrida upp dig och smaka!
  • LostInTranslation
    Påven Johanna skrev 2015-02-18 15:11:00 följande:
    Det här kan komma att bli för mycket för killarna här, är jag rädd. Jag ser framför mig tidningsartiklar i stil med:

"Oförklarliga eruptioner av sädesvätska hos män runt om på svenska arbetsplatser inträffade vid femtontiden igår, ingen naturlig förklaring har hittats. Möjligen kan det röra sig om en så kallat viralt fenomen. Männen förklaras vara medtagna och utmattade men nöjda och deras (till)stånd är stabilt."
    Du har alltid några väl valda ord till hands i spända situationer.....  Kyss
  • LostInTranslation

Mmm...Tittut!! Bröstvårtstema....vad mer kan man önska en regnig onsdag?

• LostInTranslation

8 meddelanden kvar till nr 100 000 i denna tråden. Inte illa ... Undrar om det finns något pris till nr 100 000

• LostInTranslation

Det visste man väl att du skulle sno åt dig den Anton!! Du har ju bevisat dig som tur gubbe om och om igen ni haha Skål

Svar på tråden Helkroppstråden