Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

SegaMorsan skrev 2015-02-19 14:13:54 följande:

Godmorgon folket (eller god middag rättare sagt!)

Vackert morsan!
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 14:29:10 följande:
    Troligtvis för att jag inte är så speciell?? Hahaha
    sen att det var i dina drömmar vi träffades, hör ju inte hit  Tungan ute
    Bränner i handflatan? Hmm??Oskyldig mystisk är jag och kommer förbli det, det är så mycket roligare så {#emotions_dlg.djavulsk}
    Haha var inte så säker på att det är så mycket roligare med den nivå av mystik ... Dröm och verklighet kanske flöt ihop lite här igen...Du sitter så hårt på näthinnan så det blir svårt att skilja ut den ena från det andra... Och det var nog dessutom inte jag utan Noel när jag tänker efter.
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 14:42:10 följande:
    Noel och losten är ju samma snubbe ju hahaha
    Du skulle ju bli min trädgårdsmästare och sköta om poolen, men det såg jag aldrig av  
    Du menar dröm och fantasi flöt ihop...hahaha
    Du skulle bara veta hur många jäkla pooler och trädgårdar jag har tagit hand om i min jakt på att till slut hitta dig. Du får ge mig bättre instruktioner...börjar tröttna på alla dessa igenvuxna trädgårdar jag måste plöja mig igenom hela tiden.
  • LostInTranslation
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-19 14:44:53 följande:
    Nämen, och jag har varit med i scouterna, så jag kan min råbands, och dubbelt halvslag minsann... 
    Det är härligt när kunskaperna kommer väl till pass även i andra områden. Flört
    Nej precis! Låter som att du är initierad. Pålsteken är aldrig fel att kunna också för hållbara öglor. Oskyldig
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 14:58:16 följande:
    hahaha...jag vet hur många du tagit dig igenom  
    Den som söker han finner//den som väntar på nå gott....
    fortsätt du losten, men tror det kommer bli måååånga trädgårdar till innan du når målet! 

(Ha inte för höga förhoppningar när du väl hittar målet) 
    Tsss...tror inte du har en aning om vad jag tagit mig igenom. Men det är ju som en skattjakt och resan är ju en del av målet. Jag lever i tron att allt är guld som glimmar. Varför vara skeptisk när man kan vara positiv och lite naiv
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 17:41:54 följande:
    Skattjakt blir det ju, men tyvärr är inte allt guld som glimmar och lite olika destinationer måste du lyckas gå igenom innan målet är nått  
    typ hitta mig här först och sen lyckas få tag i mitt nummer (absolut inte det lättaste) sen ska du lyckas ta dig igenom många skogar och trädgårdar, sen kanske det kan bli rodnad på röven!! Haha..

LYCKA TILL!! 
    Ahhh det verkar lite jobbigt... Får hitta någon annan istället... Tungan ute...Himla otur...Oskyldig
  • LostInTranslation

Oj vilken diskussion de blev om de där bilderna. Får ändå backa upp Milfy som tog den diskussionen trots att hon fick en hel del smisk för det. Tycker inte argumenten är fel. Jag har precis samma känsla och har extremt svårt för romantisering av vapen. Men sen har man olika relation till vapen. När jag ser ett stridsvapen utformat för att döda ser andra ett paintballgevär utformat för vuxna och ungdomar som tycker om att leka krig i skogen. Jag vet dock med mig att jag är överkänslig då jag inte ens kan gå på Military Fitness utan att få en dålig känsla i magen . Paintball är en rätt obegriplig sport för mig. 

Fräscht ändå med lite kontrovers i tråden....Cool

• LostInTranslation
    Påven Johanna skrev 2015-02-24 12:06:23 följande:
    Vår skapare har verkligen varit generös mot dig. 
    Som har gett mig ögon ja !!! Tack Påven... Du är gudomlig och himmelskt mystisk...När får vi drunkna i din frälsarblick då?
  • LostInTranslation

Ni är ju så himla fina allihop! Mamita..Riktigt fin bild...Quexet och Rumpa blir på gott humör när man ser så pliriga ögon !!!

Svar på tråden Helkroppstråden