Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Anonym (pillllan) skrev 2015-02-24 13:11:21 följande:

Herregud Pillan!! Du vet verkligen hur man får herr Lost att tappa både hakan och andan...
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-24 13:26:44 följande:
    Näää...men nu vet jag DrömmerTungan ute
    sorry för andnöden, inte meningen
    Tror tyvärr du haft koll på det hela tiden, men min överlevnadsinstinkt är stark så det är lugnt...
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-24 13:44:18 följande:
    Ja, och av dig kunde man ju inte räknat med annat än att du skulle ha snygga ögon som matchar resten av dig Kyss
    Haha tack för den, men där har vi helt klart något gemensamt i så fall.. Kyss
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-24 21:46:43 följande:
    Där ligger du och njuter! Ser väldigt varmt och skönt ut...
    man kan tro att du laddar för att lyfta på fuck you fingret losten?! Hahaha
    Haha....jaså, det tror det. Finns ingen i just den här tråden jag vill visa fingret åt för tillfället, men fingret är redo så det är bäst att alla är snälla och på sin vakt ...Ja tisdag kväll nyduschad efter träningen... Det känns väldigt bra just nu...
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-24 21:57:47 följande:
    Phu...vilken tur att jag alltid är så jädrans snäll  
    Skönt det lät, duktig du är som duschar efter träningen hahaha....snart får väl jag det där fuck you fingret av dig Drömmer
    Absolut!! Du vet ju exakt vad du skall säga för att få en väl avvägd bestraffning. Böj dig fram lite bara så skall du få känna på mitt fuck you finger.... Tungan ute
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-24 22:06:29 följande:

kör en gammal repris

Jadu!! Det är absolut inget fel på gamla repriser Du är vacker som en dröm Kyss och het som chili...
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-24 22:10:28 följande:
    Jag veeet precis vad jag ska säga nästan iallafall Tungan ute
    hahahahaha....kan du inte säga så nästa gång du ska sexa, sen kan du berätta hur det gick för dig? hahaha
    Absolut det skall jag testa! Redan senare ikväll kanske. Alltid bra att bryta sina mönster har jag hört... Cool
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-24 22:16:22 följande:
    Uppdatering av det senare då! Låter som du ska ha en härlig omgång..men du kanske ska vänta ett tag med den kommentaren, tänkte det kan bli lite tråkig stämning, om du har otur
    Jag tänkte börja med det som ett förspel.....Obestämd
  • LostInTranslation
    Quexet skrev 2015-02-24 22:36:08 följande:

Eftersom Kalla tog guld idag, bjuder jag på lite silver! Oskyldig

Letade efter ett gammal gammalt foto i mitt arkiv som hade passat idag, men verkar inte som att det fanns kvar. Men hatten av för kalla säger jag muntligen ändå... Riktigt fina segertrosor det där...Sitter perfekt på din sexiga bakdel
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-24 22:46:46 följande:
    Ja men då önskar jag dig LYCKA TILL hoppas det går för dig
    Tack tack det hoppas jag med....Jag vet ju hur en kvinna skall tas som du säkert märker... Obestämd
Svar på tråden Helkroppstråden