Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Anonym (pillllan) skrev 2015-01-31 00:05:20 följande:
    "Råkade" få pannan att koka förut eller snackar du om en helt annan brasa?? Brasan du tänker på...........ja den brasan den har många valmöjligheter.....eller nått....hahaha...
    Tillbaka till pannan igen, så har jag kommit på värsta bästa knepet och det är att när man vet att man ska få gäster (män då) att man eldar upp kråkhuset till olidlig värme och tyvärr så måste dom ta av sig lite

Såg dina bilder losten och fortsätt i samma stil så blir jag kvällsglad  
    Osäker på vilken panna du menar nu. Men jag hatar att frysa och trivs väldigt bra med att vara lättklädd, så jag hade nog känt mig som hemma i ditt kråkslott. Hade kastat tändgel på din brasa för att få höra övertrycksventilen tjuta av överhettningen.....
  • LostInTranslation
    Anton Chigurh skrev 2015-01-31 00:23:15 följande:
    Tackar NOELGladdu är förbanne mig underbar alltså, hade jag varit kvinna hade jag gift mig med dig. Lätt.

Och bara för det, så får du lite nytaget. Kvalitén kunde möjligen vara bättre, fast, den kunde vara fan så mycket sämre också.

Tack desamma Anton!! Hade nog inte backat för att gifta mig med en kvinnlig variant av dig heller om jag nu hade trott på äktenskapskoncpetet överhuvudtaget ... Fasen vad du lyckas hålla dig deffad jämt. Imponerande.... Ha en grym kväll och ta väl hand om C...
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-31 00:05:20 följande:
    "Råkade" få pannan att koka förut eller snackar du om en helt annan brasa?? Brasan du tänker på...........ja den brasan den har många valmöjligheter.....eller nått....hahaha...
    Tillbaka till pannan igen, så har jag kommit på värsta bästa knepet och det är att när man vet att man ska få gäster (män då) att man eldar upp kråkhuset till olidlig värme och tyvärr så måste dom ta av sig lite

Såg dina bilder losten och fortsätt i samma stil så blir jag kvällsglad  
    Samma stil kanske, men nu får det vara nog med mysbyxor måste jag säga....

• LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-31 11:01:07 följande:
    Det där är en riktigt snygg bild på dig  
    inte nog med mysbyxor, mer mysisar till kvinnorna DrömmerSkrattandeFlört
    Tack sexy! Men nu var det jeans denna gången tack och lov
  • LostInTranslation

Dags att vakna tråden! Det är ju fucking tisdag!!

• LostInTranslation
    Anonym (Jane Doe) skrev 2015-02-03 12:03:24 följande:
    Fantastiskt manslandskap! Och i färg! Hjärta
    Yes....precis som du vill ha det Jane...dåh..Flört Jag lär mig...
  • LostInTranslation
    Jon the papa skrev 2015-02-03 12:07:36 följande:
    Haha kunglig bild lost!
    Tackar tackar....det dolde sig några gamla rävar ute i buskarna alltså, blev lite orolig där ett tag...
  • LostInTranslation
    Jon the papa skrev 2015-02-03 12:17:04 följande:

Wohoo :D Kom med i gruppen mina bilder :D 

Grattis ! Den har jag aldrig varit med i. Den andra däremot, bra skit haha..
  • LostInTranslation
    Pillare skrev 2015-02-03 12:24:57 följande:
    Jag är bara med i den ena, får se om jag får komma in i den andra med.
    Är inte med i någon längre men det är många sköna personr med i Vågade eller var i alla fall
  • LostInTranslation
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-02 20:24:32 följande:

Som jag sa i Intima... Mer tuttar åt folket! Oskyldig

Den där bilden var svår att slita ögonen ifrån Gillar !!!
Svar på tråden Helkroppstråden