• Rak banan

Helkroppstråden

telgebo skrev 2013-02-15 21:31:00 följande:
    Hur gammal är du Rak banan? 3 år, du beter dig fan jäkla omoget. Visa upp nån bild på dig själv eller vågar du inte
    Det var en öm punkt? Jaja, du lär dig väl någon gång hur en BH ska passa. Skål
  • Rak banan
    telgebo skrev 2013-02-15 21:51:02 följande:
    Föreslår att Rak banan tar en lång paus från detta forum eftersom du är för liten för att vara på ett forum.

Jag vett till skillnad från dig hur en BH ska sitta, du vågar inte ens visa en bild för du har väl inget att visa upp.
    Nej, det vett du tydligen inte. Hade du vettat dett så hade du köpt en som passsar.

Bättre lycka nässsta gång gummmmman.
  • stief84
    Anonym skrev 2013-02-15 21:48:09 följande:
    Den försvann inte :) Men den kanske inte var så spännande som ett par bilder på bröst ;)

Tack. Hyggligt.
  • Rak banan
    telgebo skrev 2013-02-15 22:01:31 följande:
    Rak banan lägg av nu för helvete att vara så avis på mig och mina snygga bröst. Min BH passar. Du får lägga in lite silikon i i pattarna och så lite vett i hjärnan samtidigt för där råder det stor brist.
    Känner du inte själv att det inte passar?

Allvar?
  • stief84
    kittycat skrev 2013-02-15 22:09:48 följande:
    Du var söt tycker jag

tack vad gulligt av dig. Och om man får lov att säga du var fantastiskt fin.
  • kittycat
    stief84 skrev 2013-02-15 22:22:03 följande:

tack vad gulligt av dig. Och om man får lov att säga du var fantastiskt fin.

<3
  • telgebo

Rak banan lägg in en jäkla bild på dig själv fegis

Min BH sitter perfekt som mina andra gör, du har ingen koll på BH eftersom du inte har nåt att lägga i en kupa.

Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Rak banan
    telgebo skrev 2013-02-15 22:28:09 följande:
    Rak banan lägg in en jäkla bild på dig själv fegis

Min BH sitter perfekt som mina andra gör, du har ingen koll på BH eftersom du inte har nåt att lägga i en kupa.
    Okej. Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden