• Becca1989

Helkroppstråden

Ja snälla,kan ni inte ge er istället,eller bråka/mobba ngn-annanstans..Sjukt jobbigt är det,trodde detta skulle vara en feel-good tråd,men hade tydligen fel :/ Well well,trevlig helg till er alla på denna underbara tråd :)

• Rak banan

Vad är det som hindrar er från att dregla?

• stief84
    Becca1989 skrev 2013-02-15 22:58:48 följande:
    Ja snälla,kan ni inte ge er istället,eller bråka/mobba ngn-annanstans..Sjukt jobbigt är det,trodde detta skulle vara en feel-good tråd,men hade tydligen fel :/ Well well,trevlig helg till er alla på denna underbara tråd :)

• telgebo

Jag har fan visst 75 E kupa så håll käft för helvete och smal är jag, eller räcker det inte att gå ner 25 kg på 3 veckor, de bara skriker avund om både Perves man och Rak banan.

Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Anonym (Varför?)

Vuxna människor som mobbar varandra för deras utseende och klädvals skull (notera att jag inte tar telgebo i försvar, hon har också betett sig illa i mina ögon i denna tråd), kan det bli mer patetiskt?

• PerversMan
    telgebo skrev 2013-02-15 23:02:29 följande:
    Jag har fan visst 75 E kupa så håll käft för helvete och smal är jag, eller räcker det inte att gå ner 25 kg på 3 veckor, de bara skriker avund om både Perves man och Rak banan.
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek

25 kilo på 3 veckor? Ett medicinskt under....eller så har du samlat en jävla massa vatten, vilket du inte skulle överlevt. Dessutom skulle huden hänga på dig.
  • stief84
    kittycat skrev 2013-02-15 23:02:49 följande:
    fan vad tråden blir förstörd!!!! trist

Mmm
  • Anton Chigurh
    Anonym (50+) skrev 2013-02-14 21:19:13 följande:

Inte att leka med dom lårmusklerna fast jag skulle gärna vilja se dom i upprätt position också!
    Du efterfrågade mina tidigare, om du är med i slutna gruppen, Fifty+, finns dom där till allmän beskådan numera....

Ihop med ett par synnerligen fina Björn Borg
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-02-15 12:46:00 följande:
    Omg! Vilka bilder! Solig

Nanime alltså, det är fan inte klokt så grann du är, jag blir lite sjuk var gång du postar, så vacker är du....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Helkroppstråden