• stief84

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-02-15 23:12:35 följande:
    Nanime alltså, det är fan inte klokt så grann du är, jag blir lite sjuk var gång du postar, så vacker är du....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

Visst är hon otrolig
  • Anton Chigurh
    telgebo skrev 2013-02-15 20:15:35 följande:

Bjuder på en liten bild i nyinköpet.
    Du har fortfarande inte lagt in ansökan till den slutna, telgebo !!!

Det borde du göra....Glad 

( Noterade du rättstavningen här.... )
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • telgebo

Anton Medveten om det men har varken tid att hänga i en sådan tråd hela tiden och sedan har man ju både små bröst fel BH strl och häng fett på kroppen enligt vissa skönheter här inne som inte lägger in bild på sin egna stortå ens.

Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Anonym (7295&7302)
    telgebo skrev 2013-02-15 23:19:50 följande:
    Anton Medveten om det men har varken tid att hänga i en sådan tråd hela tiden och sedan har man ju både små bröst fel BH strl och häng fett på kroppen enligt vissa skönheter här inne som inte lägger in bild på sin egna stortå ens.

men sluta nån gång!!
  • Rak banan
    telgebo skrev 2013-02-15 23:17:34 följande:

Ja du läste rätt, och nej inte så mycket vatten förutom det i fötterna då och det i magen och inget häng.

Eller ser det häng ut tycker du här
    Din frissa verkar ju hänga en smula..
  • telgebo

Perves man: Jag har inte så stora bröst att komma med så förlåt att dom är små.
  • Anton Chigurh
    telgebo skrev 2013-02-15 23:19:50 följande:
    Du har visst tid, du hänger ju här lite då och då, och du skall inte posta dagligen i den slutna gruppen, så för i helfvete, telge, in med en ansökan nu, i den gruppen finns inga kackerlackor som gnäller på BH - storlekar. Lovar. I så fall åker dom ut ganska omgående.
  • telgebo

Bilden är upp och ner, ska fixa det

och Rak banan skönheten jag var nyvaken när detta kort togs

• Anonym (7295&7302)
    Anton Chigurh skrev 2013-02-15 23:28:55 följande:
    Du har visst tid, du hänger ju här lite då och då, och du skall inte posta dagligen i den slutna gruppen, så för i helfvete, telge, in med en ansökan nu, i den gruppen finns inga kackerlackor som gnäller på BH - storlekar. Lovar. I så fall åker dom ut ganska omgående.
    Nu vill jag inte vara den som är sån, men om det är någon som brukar gnälla om bh-storlekar så är det telgebo... nåväl, jag tycker att vi ska ta den diskussionen i den enda tråd som är lämpad för det... www.familjeliv.se/Forum-27-435/m68102009.html
Svar på tråden Helkroppstråden