• telgebo

Helkroppstråden

Nää jag har inte mycket bröst Perves man
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Rak banan
    telgebo skrev 2013-02-15 23:27:35 följande:

Perves man: Jag har inte så stora bröst att komma med så förlåt att dom är små.
    Vad var det där?
  • telgebo

Va vad dillar du om? Gnälla om BH storlekar. Jag är knappt på FL längre, har annat för mig än att hänga och kackla med massa idioter hela dagarna, bevare mig väl.

• Anonym (7295&7302)
    telgebo skrev 2013-02-15 23:34:52 följande:
    Va vad dillar du om? Gnälla om BH storlekar. Jag är knappt på FL längre, har annat för mig än att hänga och kackla med massa idioter hela dagarna, bevare mig väl.

snälla telgevännen, gör det inte värre än det redan är. De flesta är less på allt tjafs i tråden men om du och ni andra har mer att säga kanske vi/ni kan göra det någon annan stans, tex tråden jag länkat till eller någon av dina äldre trådar.
  • PerversMan
    telgebo skrev 2013-02-15 23:17:34 följande:
    Ja du läste rätt, och nej inte så mycket vatten förutom det i fötterna då och det i magen och inget häng. Eller ser det häng ut tycker du här

Dra in magen med tröja på kan vi alla... men 25 kg på tre veckor.. ditt lilla hjärta hade aldrig klarat det... Men nu när jag såg ansiktet vet jag vem du är.... Du har förekommit i div utredningar. Tyvärr hindrar sekretess mig från att säga mer. Men jag vet att du är en patalogisk lögnare.
  • PerversMan

Och nu börjar anmälningarna fyllas i min inbox, räknar med att bli avstängd. Men återkommer under nytt namn som så många gånger förr.

• Anonym (7295&7302)
    PerversMan skrev 2013-02-15 23:45:31 följande:

Dra in magen med tröja på kan vi alla... men 25 kg på tre veckor.. ditt lilla hjärta hade aldrig klarat det... Men nu när jag såg ansiktet vet jag vem du är.... Du har förekommit i div utredningar. Tyvärr hindrar sekretess mig från att säga mer. Men jag vet att du är en patalogisk lögnare.

måste säga att det där var på gränsen.. Lite väl mycket info.
  • telgebo

Jag tar en lång paus från FL, orkar inte mer nu.

Hejdå och jag hoppas ni verkligen inte är såhär VIDRIGA IRL. Ni har fått mig att vilja ta mitt liv.

• stief84

http://www.familjeliv.se/hem/stief84/gallery/phpnxisw8.jpgStäng En repris ..

Svar på tråden Helkroppstråden