• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • ÄngDal
    Mollsans skrev 2014-07-23 19:39:09 följande:
    tack kära du! med lite tur kanske nån från Marvels ser mina bilder och värvar mig som den nya superhjälten "gorgeous mollsan" i nästa storfilmFlört
    Bobby Clarke skrev 2014-07-23 18:28:27 följande:

Riktigt schnyggt

[

quote=73666625][quote-nick]Mollsans skrev 2014-07-23 18:17:00 följande:[/quote-nick]

collageonsdag!!!!! 

[/quote]

tack snälla du!

taaack! 
    Hehe, det ser jag fram emot, har verkligen inget emot att se din superkropp på en flera meter bred bioduk. Superhjältinnan Gorgeous Mollsan vaktar över universum med sin superkropp - men vad har du mer för superkrafter? Förutom att du förvandlar alla galaxens män till lallande dårar och dreglande idioter genom att dra ner dräkten och flasha dina perfekta boobs... ;)
  • Mollsans
    ÄngDal skrev 2014-07-23 19:52:05 följande:
    Hehe, det ser jag fram emot, har verkligen inget emot att se din superkropp på en flera meter bred bioduk. Superhjältinnan Gorgeous Mollsan vaktar över universum med sin superkropp - men vad har du mer för superkrafter? Förutom att du förvandlar alla galaxens män till lallande dårar och dreglande idioter genom att dra ner dräkten och flasha dina perfekta boobs... ;)
    alltså det är nog den superkraften Gorgeous Mollsan har?..att få hela galaxens män att lyda hennes minsta vink Drömmer
  • ÄngDal
    Mollsans skrev 2014-07-23 19:54:30 följande:
    alltså det är nog den superkraften Gorgeous Mollsan har?..att få hela galaxens män att lyda hennes minsta vink Drömmer
    Hehe, då är du redan där, redan före filmpremiären. I alla fall jag lyder minsta vink när du visar ben, mage, stjärt och bröst på det där viset... :) Tungan ute

En fråga bara - hur ser din tighta dräkt ut, den som framhäver dina former extremt mycket? Är den gul och rosa? Flört
  • ÄngDal
    Borkason skrev 2014-07-23 18:31:22 följande:
    Supervackra bilder sötis!!
    Jättesnyggt hur du jobbat med ljuset :) Och snygga poser!
    Och jag håller helt med Borkason: mycket snyggt jobb med ljuset, siluetterna, och dina sexiga och kvinnliga poser.
  • Mollsans
    ÄngDal skrev 2014-07-23 20:01:05 följande:
    Hehe, då är du redan där, redan före filmpremiären. I alla fall jag lyder minsta vink när du visar ben, mage, stjärt och bröst på det där viset... :) Tungan ute

En fråga bara - hur ser din tighta dräkt ut, den som framhäver dina former extremt mycket? Är den gul och rosa? Flört
    vem sa att Gorgeous Mollsan har kläder på sig?Flört
  • Bobby Clarke

Fröken kan ju alltid försöka

Mollsans skrev 2014-

07-23 19:54:30 följande:

alltså det är nog den superkraften Gorgeous Mollsan har?..att få hela galaxens män att lyda hennes minsta vink 

• ÄngDal
    Mollsans skrev 2014-07-23 20:06:15 följande:
    vem sa att Gorgeous Mollsan har kläder på sig?Flört
    Ååhhh, du har så rätt, självklart behöver hennes kropp inte skylas av några kläder. Lättare då också att direkt få kontrollen över alla kåta män i galaxen... ;)
  • ÄngDal

Det finns ju ett antal riktigt sexiga kvinnor här i tråden så det finns inga problem att bilda en superhjältinnegrupp heller... ;)
    Alla nakna förstås... GladGlad

• Mollsans
    Bobby Clarke skrev 2014-07-23 20:08:55 följande:

Fröken kan ju alltid försöka

haha tvivlar du?Drömmer
    ÄngDal skrev 2014-07-23 20:08:58 följande:
    Ååhhh, du har så rätt, självklart behöver hennes kropp inte skylas av några kläder. Lättare då också att direkt få kontrollen över alla kåta män i galaxen... ;)
    exakt!
  • Bobby Clarke

Nix, och det vet du

Mollsans skrev 2014-07-23 20:11:24 följande:

haha tvivlar du?exakt!