• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Solar) skrev 2014-07-23 21:00:38 följande:

Mina ögon.

Verkligen fina ögon... Du är riktigt mumsig hela du!
  • straight arrow
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-23 21:07:05 följande:

Sitter här hemma uttråkad till max

Vackra naglar, och en härlig mage!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (Nyvaken)
    Movit skrev 2014-07-23 21:14:50 följande:
    Mitt borta är vid det saltare vattnet.....där maneter kan brännas och där man tuggar chex och inte kex....
    Haha å jag e värdelös på att gissa sånt

Östkusten? Badar aldrig i Sverige hehe å har noll koll på maneter

Är intresserad av andra saker som inte bränns
  • Anonym (Solar)
    ÄngDal skrev 2014-07-23 21:04:00 följande:
    Mycket vackra ögon också :)

Din pojkvän måste vara lycklig med en så välsvarvad och snygg flickvän (har glömt att säga att du har ett väldigt vackert hårsvall också).
    Tack!!
    Han är lycklig om jag ska tro på han.

• Anonym (Kaponjär)

Så kan det vara! Men jag ser det positivt...ju tråkigare damerna har desto mer intressant är jag!

Gillar din kropp...men som den lilla hjärtetjuv jag är så säger jag...upp med händerna!
  • Anonym (Nyvaken)
    straight arrow skrev 2014-07-23 21:18:13 följande:
    Vackra naglar, och en härlig mage!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
    Tackar
  • Anonym (Nyvaken)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-07-23 21:20:35 följande:
    Så kan det vara! smile2.gif Men jag ser det positivt...ju tråkigare damerna har desto mer intressant är jag! smile2.gif

Gillar din kropp...men som den lilla hjärtetjuv jag är så säger jag...upp med händerna! smile5.gif
    Ena handen e uppe iaf ???? haha
  • Movit
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-23 21:19:32 följande:
    Haha å jag e värdelös på att gissa sånt

Östkusten? Badar aldrig i Sverige hehe å har noll koll på maneter

Är intresserad av andra saker som inte bränns
    Man kan ge fasen i att bada.....men för info så kan jag meddela att det är på västra kusten som man säger chex.

Gillar inte heller saker som bränns....men det som får mig intresserad får mer än gärna vara heta....DrömmerFlört
  • solis74

Fy f-n vad vackert o sexigt

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-23 21:23:18 följande:

Ena handen e uppe iaf ???? haha

Haha...va är det sant? Ursäkta isf! Du vet nog vad jag menar...försök inte nu va!