• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-08-01 14:13:27 följande:
    Bättre såhär då hoppas jag?..... Pang på utan vaselin...

Helt klart bättre,  nu börja du tänka med riktiga huvudet...hahaha
    Fattar inte vad du ska ha vaselin till? Kan man sin sak behövs inge vaselin hahahah

Några bilder till skulle vara trevligt att se  
  • Anonym (Jane Doe)

Ja, herregud. Man vill mata dig med de finaste primörer, de egna bröstvårtorna, dubbelmarinerad oxfilé, potatis- och kronärtskockspuré, fitta och champagne. 

Du är verkligen ett stycke kroppskonst. En av de snyggaste män jag någonsin sett. 
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 14:21:07 följande:
    Helt klart bättre,  nu börja du tänka med riktiga huvudet...hahaha
    Fattar inte vad du ska ha vaselin till? Kan man sin sak behövs inge vaselin smile5.gif hahahah

Några bilder till skulle vara trevligt att se smile2.gif  
    Jamen detsamma, det är ju ett givande och tagande och jag ligger en bild plus trots allt.. Vaselin kanske var lite väl old fashioned. Du kanske vill gå med i min studiecirkel i porträttfoto så får du visa mig hur man får fram den där riktigt dimmiga känslan i bilderna utan att fuska med vaselin på linsen?? Oskyldig
  • LostInTranslation
    Anonym (Jane Doe) skrev 2014-08-01 14:27:58 följande:
    Ja, herregud. Man vill mata dig med de finaste primörer, de egna bröstvårtorna, dubbelmarinerad oxfilé, potatis- och kronärtskockspuré, fitta och champagne. 

Du är verkligen ett stycke kroppskonst. En av de snyggaste män jag någonsin sett. 
    Underbara Jane!! Du får det att vattnas i munnen på mig. Menyn är helt i min smak.... Det står alldeles för sällan fitta och champagne bland efterrättsförslagen på de etablissemang jag brukar besöka. Du skulle garanterat väcka en väldig aptit om jag bara visste vart ditt kök bodde Oskyldig
  • Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (KeyD) skrev 2014-08-01 14:28:35 följande:
    hello
    Helloj
    Snygga armar där,  gillar dom allt var fint där på bilden  
  • Anonym (Nyvaken)

Mycket bättre
  • Anonym (Skönabönan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-01 12:01:26 följande:
    Hörru skönaste böna! smile2.gif Jo undrar då jag är rätt bra på att just böna och be så att...jo det jag skulle komma till var...

Din lilla stjärnstopp snälla kan inte vi få se en liten del av ditt ansikte, snäääääällaaaaaaa...snälla...snälla.. Fan jag är riktigt bra på det här med att böna! smile5.gif
    Hihi...du är duktig, vi får väl se.
  • Tittar

Kan man inte få se en bild på en riktig kvinna? Mullig, lite hängiga bröst och med en stor rumpa!?

• blomkrukan01

Shit vad alla vart aktiva idag.

Funderar på vad man ska bidra med.

Några önskemål?