• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-08-01 15:46:03 följande:

Japp, nu är losten tillbax, mera sånt till kvinnorna  
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-08-01 15:45:55 följande:

Nu ska jag iväg på äventyr hela helgen, så jag lämnar er med denna bild på mina inoljade tuttar

Du är en makalöst fantastiskt vacker kvinna/tjej/människa...oljade eller inte så är dom där brösten dom mest attraktiva/snygga/härliga/vackraste som jag sett, du är rakt igenom obeskrivligt vacker!
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 15:55:36 följande:
    Den är inte dimmig....du sitter för nära bilden och flåsar! Hahahahahahahaha
    Gött att få lite nytta av allt flåsande man behöver utstå när fotoklubben sammanträder...Flört
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 16:00:30 följande:
    Japp, nu är losten tillbax, mera sånt till kvinnorna smile5.gif  
    Mera Dumspirospero till männen .....och jag tror jag hittade slipsbilden om man skall behöva köpslå
  • Tittar
    HäckHäxan skrev 2014-08-01 15:59:55 följande:
    Nej vi är blyga. eller så känner sig nog många obekväma eftersom de inte följer idealet gällande kvinnokroppar, andra känner kanske inget behov av att visa upp sig tror skälen varierar frisk.

Egentligen kan jag bara tala för mig själv och för min del så är det en kombination av alla ovanstående skäl och andra dagar känner jag mig helt awsome. Men att bli mätt och mönstrad av alla "perfekta" ideal kroppar här inne lockar inte direkt. Föredrar att få mina boost irl av människor som uppskattar hela mig och då framför allt min hjärna och person och helheten helt enkelt.

För hur jag än vänder på det så föredrar jag att bli uppskattad för den jag är och inte för hur jag ser ut. Utseende förändras, man åldras osv. Ger dock gärna andra komplimanger när jag uppskattar det jag ser. Men jag känner själv att jag inte riktigt behöver det är helt på det klara med vilka detaljer av min kropp som kan räknas som okej och vilka som är långt ifrån perfekta Avstår gärna från att vara perfekt, någon måste ju jämna ut helheten. Thats me
    Ok, synd.... för det finns för många kvinnor som står i skuggan av alla dessa "ideal", jag föredrar min partner naturlig, rak, och ärlig, (och gärna lite mull!)
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 15:58:58 följande:
    Tack så mycket smile1.gif  
    Och du har fan dom snyggaste boobs jag sett! 
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-08-01 16:03:52 följande:
    Mera Dumspirospero till männen smile5.gif .....och jag tror jag hittade slipsbilden om man skall behöva köpslå smile5.gif
    Hahahahaha....testa upp med slipsbilden.. så ska vi se vad jag kanske kan komma med
  • HäckHäxan
    straight arrow skrev 2014-08-01 15:45:53 följande:

Helfigur...

phpLbZvbJ21670.jpg

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
    Nå du är vacker sådär lagom all over!!