• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Newbiedobidoo)

Herrejösses vilka vackra kroppar! *smiterivägtillgymmet*

• HäckHäxan
    LostInTranslation skrev 2014-08-01 15:46:03 följande:

Skitsnygg utan tvekan. Får jag önska lite?? Iaf jag önskar du kunde ta med hela munnen på nästa bild. Är sjukligt nyfiken på din mun helt enkelt.
  • Nilssson
    NeedfulThings skrev 2014-08-01 15:45:55 följande:

Nu ska jag iväg på äventyr hela helgen, så jag lämnar er med denna bild på mina inoljade tuttar Glad

Vackert! Fina "tanlines". Hur ska jag kunna koncentrera mig på att jobba natt nu hade du tänkt? Förvånad
  • Anonym (SC)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 13:29:46 följande:

Då blev man sådär torr i munnen. Vilken rumpa!
  • Anonym (SC)
    NeedfulThings skrev 2014-08-01 15:45:55 följande:

Nu ska jag iväg på äventyr hela helgen, så jag lämnar er med denna bild på mina inoljade tuttar Glad

http://gamla.familjeliv.se/uimg/gallery/anonymous/5210339/phpvf2det.jpg
    Med tanke på hur het du är så hoppas jag att inte oljan är lättantändlig!  smile2.gif
  • HäckHäxan
    Tittar skrev 2014-08-01 16:05:02 följande:
    Ok, synd.... för det finns för många kvinnor som står i skuggan av alla dessa "ideal", jag föredrar min partner naturlig, rak, och ärlig, (och gärna lite mull!)
    Du är inte ensam om det tack gode Gud för då vore jag oskuld och nicka och nunna i ett och det är jag inte. Men jag har lärt mig med åren att att få erkänner offentligt att de gillar mulliga eller för den delen modellen större kvinnor också. Det är tabu och "fel" vilket är synd. Har till och med mött kvinnor vars killar velat hålla relationen hemlig just för att kvinnorna är tjocka. Har inte råkat ut för det själv men om jag hade gjort det så hadeden karln fått sig en sju helårets smäll och blivit ombedd att dra åt helvete. Sånt där tolererar inte jag iaf. Jag är helt på det klara med att jag är en het okej person och passar inte hela jag så kan andra dra helvete hej känner jag. Hållet med dig gällande egenskaperna hos en partner dock, viktigt!

Hmm funderar på att lägga ut en bild bara därför att haha
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-08-01 16:13:02 följande:

Japp det var det så mycket fantasi till denna bild  
  • Tittar
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 16:35:54 följande:
    Japp det var det så mycket fantasi till denna bild  
     DÄR mina damer och herrar har vi en bak som heter underbar! (Gillar att oljan står i en flaska bakom) 
     Mer bilder som denna häxan!
  • LostInTranslation
    HäckHäxan skrev 2014-08-01 16:15:04 följande:
    Skitsnygg utan tvekan. Får jag önska lite?? Iaf jag önskar du kunde ta med hela munnen på nästa bild. Är sjukligt nyfiken på din mun helt enkelt. smile2.gif
    Tack för det!! Kanske kan finnas något sen tidigare med mer mun....
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 16:35:54 följande:
    Japp det var det smile1.gif så mycket fantasi till denna bild smile5.gif  

Tell me!!.....Cool