• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 17:07:31 följande:

Mmmm du är sjukt snygg och har riktigt bra stil.... Tack för den... Dina välmålade läppar hjälpte min fantasi att skena iväg här också kan jag säga... Men jag berättar såklart inget om den saken.... Tungan ute
  • blomkrukan01
    Anonym (Newbiedobidoo) skrev 2014-08-01 17:10:31 följande:

Jesus.

Fucking.

Christ.

Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 17:11:18 följande:

Snyggt där blomman

Oj...Wow...tack :D

Ni gör verkligen in dag.
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-08-01 17:12:35 följande:
    Mmmm du är sjukt snygg och har riktigt bra stil.... Tack för den... Dina välmålade läppar hjälpte min fantasi att skena iväg här också kan jag säga... Men jag berättar såklart inget om den saken.... Tungan ute
    Hörru nu är det dags för bild med fjärrkontrollen  
    Vi kanske möts i fantasin sen då Cool
  • Borkason
    blomkrukan01 skrev 2014-08-01 16:56:28 följande:
    Helkropp....nåja nästan i alla fall ;)
    Bra ljus där du är... avundsjuk! ;)
  • blomkrukan01
    Borkason skrev 2014-08-01 17:19:11 följande:

Bra ljus där du är... avundsjuk! ;)

Haha helt vanligt omklädningsrum med tråkiga ljusrör. Du behöver inte va avis
  • Anonym (KeyD)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 15:11:38 följande:
    Helloj
    Snygga armar där,  gillar dom allt var fint där på bilden  
    Tack så mkt :) Var ett litet test bara egentligen :)
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-08-01 15:45:55 följande:

Nu ska jag iväg på äventyr hela helgen, så jag lämnar er med denna bild på mina inoljade tuttar

Gode Gud.

Symmetri ringde och var avundsjuk på dig. Perfektion hörde av sig i samma ärende, liksom Underbar. Alla tre känner sig rätt knäckta men hoppas att du får en härlig helg.

Jag sällar mig till hyllningskören, väl medveten om vikten av att uppskatta kondenserad sexighet när den uppenbarar sig.
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 17:17:49 följande:
    Hörru nu är det dags för bild med fjärrkontrollen smile5.gif  
    Vi kanske möts i fantasin sen då Cool
    Fjärrkontrollen!! Herregud har du memorerat mina gamla bilder? Känns onödigt att mötas i fantasin om de ändå möts är det lika bra att låta fantasi och verklighet flyta ihop...Oskyldig... Kanske kan styra dig med fjärrkontrollen för att få lite saker att hända.... Tungan ute
  • ÄngDal

[quote=73715499][quote-nick]Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 13:29:46 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag konstaterar vad övriga redan gjort: du har en rumpa i världsklass. Jag är tacksam över att få uppleva detta, att få se något så sexigt och vackert och fullständigt formfulländat.

• Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-08-01 17:25:03 följande:
    Fjärrkontrollen!! Herregud har du memorerat mina gamla bilder? Känns onödigt att mötas i fantasin om de ändå möts är det lika bra att låta fantasi och verklighet flyta ihop...Oskyldig... Kanske kan styra dig med fjärrkontrollen för att få lite saker att hända.... Tungan ute
    Har bildminne bara Tungan ute så upp med fjärrisen