• Anonym (badsugen)

Helkroppstråden

Jag som trodde du hade en rodeotjur i gillestugan Anton, från en tidig bild,men det ena utesluter inte det andra.

• George 1
    NOEL75 skrev 2013-03-10 12:02:28 följande:
    Snacka om att vara dressed for success!! Du är stilig safttjejen!! Hoppas du fick ett saftigt avslut på kvällen också Flört

Snacka om att vara dressed for unsuccess!!
  • lille Birger
    pink dolly skrev 2013-03-10 17:08:36 följande:

Häftiga kläder. Cool
  • NOEL75
    Anonym (badsugen) skrev 2013-02-25 20:16:48 följande:

Ja vad säjer man..... perfektion. Det där är mitt manskroppsideal. Och det säjer jag inte för att få se mera.
    (Fast får man önska en ryggbild nån gång? Drömmer )
    Kan du tänka dig. Till slut har jag tagit en ryggbild. Det var inte lätt, men vad gör man inte för din skull. Kvalitén suger men man kan i alla fall ana hur mitt ryggparti ser ut.

• NOEL75
    lilletrille skrev 2013-03-10 13:34:47 följande:
    mm, lite så :)

Du vet väl att man skall dricka två glas vatten för varje kopp kaffe man dricker, va?
    Nja, det kände jag faktiskt inte till.... Men skall tänka på det så jag inte blir uttorkad. Vill ju inte sänka prestationsförmågan Flört
  • straight arrow
    pink dolly skrev 2013-03-10 17:08:36 följande:

Vackert dolly!
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • mycketsaft
    lilletrille skrev 2013-03-10 15:39:50 följande:
    Apropå det; har du frågat henne om det är ok? Lite integritetskränkande kan jag tycka annars. Slänga upp nakenbilder på andra.. ;)
    hoppsan, det tänkte jag aldrig på! Frågade henne nu, hon kurrar, men jag är osäker på om hon förstod frågan.. Får hoppas ingen anmäler bara

Och Anton, skulle jag hamna i något fängelse så hoppas jag att det blir ditt! 
  • pink  dolly
    straight arrow skrev 2013-03-10 19:54:25 följande:
    Vackert dolly!

straight arrow skrev 2013-03-10 19:54:25 följande:
    Vackert dolly!

Detsamma får jag säga :)
Svar på tråden Helkroppstråden