• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • ensamärstark
    Anonym (tr) skrev 2014-09-04 10:49:02 följande:

Är snuskig och Ensam samma person eller? De har iaf lika motbjudande bröst..

Nope det är vi inte, bara lika snygga helt enkelt
  • Snuskig1
    ensamärstark skrev 2014-09-04 11:05:13 följande:

Illflin :)
  • Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (tr) skrev 2014-09-04 10:49:02 följande:
    Är snuskig och Ensam samma person eller? De har iaf lika motbjudande bröst..
    Jösses vad tuttfixerad du är! Men det förstår jag att du blivit när du aldrig fått tagit på ett par bröst! En mer hatiskt/osäker/desperat människa än dig får man fan leta ordentligt efter...
  • MrMom
    ensamärstark skrev 2014-09-04 11:10:10 följande:
    smile5.gif vi kör en boob-day för tr's skull va?
    Vackert!!..
  • Anonym (tr)
    Du har inga snygga bröst, jag trodde vi  redan gått igenom detta?
  • Anonym
    Helt rätt! Undersköna uppenbarelser! :)
  • pickaxe
    Anonym skrev 2014-09-04 11:14:10 följande:
    Helt rätt! Undersköna uppenbarelser! :)
    Suck. Anonym by mistake...
  • Snuskig1
    ensamärstark skrev 2014-09-04 11:10:10 följande:

vi kör en boob-day för tr's skull va?

Lika bra att nöta in dem i huvudet på'n :)

Grymt snyggt för övrigt!
  • HäckHäxan
    Anonym (Tanten) skrev 2014-09-04 10:43:27 följande:
    Håller med till fullo , det ända krav jag har är att personen är välvårdad , om man är det och tycker om sig själv utan att vara ego . Då är personen atraktiv.
    Ja men precis. Får mig osökt att tänka på sexsidorna jag hänger på där folk skriver vän av tvål och vatten eller sköter sin hygien och jag tänker varje gång att vad fan är det för människor är det som dessa stött på? Allvarligt jag har aldrig stött på någon som inte duschar, tvättar sig och sköter sin hygien OCH hade jag gjort det så hade jag inte hoppat i säng med personen liksom.

Nu menar jag helt vanligt folk, att pundare, alkisar, hemlösa osv inte alltid är renast i stan är en helt annan sak. Fast alla är ju absolut inte ofräscha bara för att de har dessa problem heller, vill bara påpeka det. Jag hänger nämligen en hel del med a laget där jag bor. Brukar sitta och diskutera livet och annat och de älskar att umgås med min dotter och uppskattar enormt att vi kan stanna till och snacka en stund OCH kan jag gör en medmänniska glad med så enkla medel så gör jag det utan att tveka faktiskt. Sen får väl folk som går förbi tänka vad fan de vill om den saken. Men de har alltid respekterat mig och de håller avstånd när de är som sämst i skick osv. Är jag själv så bryr jag mig inte om hur fula de är, men när dottern är med är läget lite annat och de kan ofta skaka på huvudet lite diskret på håll om något är i obalans, då vet jag och förklarar för min dotter att vi inte hinner stanna och gå bort dit just i dag.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!