• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-09-04 10:36:55 följande:

Jag kör en gammal repris..
    Prima skinka  Tungan ute
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Zack
    ensamärstark skrev 2014-09-04 11:10:10 följande:

smile5.gif vi kör en boob-day för tr's skull va? phpzrQ1m174517.jpg

Helt rätt. Man ska inte låta sig bli påverkad av en ensam dåre som tr. Älskar att få betrakta den där vackra kroppen.
  • HäckHäxan
    Anonym (tr) skrev 2014-09-04 10:49:02 följande:
    Är snuskig och Ensam samma person eller? De har iaf lika motbjudande bröst..
    Ja för du och alla dina personligheter är ju så inbjudande eller hur! *suck* Alla dina personligheter är små vidriga personligheter.

Som jag ser det är du den som är mest motbjudande oavsett hur fan du ser ut. Små fega kycklingar ger jag inte mycket för OCH i min värld borde du definitivt få en svidande konsekvens för det du vräker ur dig. Hade gärna ställt upp på att verkställa den!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    ensamärstark skrev 2014-09-04 11:05:13 följande:
    Nope det är vi inte, bara lika snygga helt enkelt smile5.gif
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-09-04 11:19:52 följande:
    Prima skinka smile5.gif  Tungan ute
    Tack tack...Tungan ute
  • Anonym (Den stora)

Härlig du är!

vi kör en boob-day för tr's skull va?

• Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (Jane Doe) skrev 2014-09-04 10:58:01 följande:
    Du och den där "johannes" är definitivt samma person. Visst har du köttiga och röda läppar som gör att du förblir oskuld trots att du är så otroligt charmig annars? smile2.gif
    Inte bara jag som hade dom misstankarna...hahaha
  • HäckHäxan
    smile5.gif vi kör en boob-day för tr's skull va?
    Så rätt. Bara gnid in det så inte ens kaustiksoda kan fräta bort bilden som etsar sig på dåren hornhinnor. Låt dem för evigt spöka i hans huvud.

Vacker!
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-09-04 11:27:10 följande:
    Så rätt. Bara gnid in det så inte ens kaustiksoda kan fräta bort bilden som etsar sig på dåren hornhinnor. Låt dem för evigt spöka i hans huvud.

Vacker!
    Jag håller med Häxan!

Fram med fler bilder bara de skulle sitta bra på min näthinna i alla fall Drömmer
  • straight arrow

vi kör en boob-day för tr's skull va?

Snygging!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.