• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-09-04 11:36:54 följande:
    Har du börjat smyga i kulisserna nuförtiden? Sist jag såg till dig bjöd du på en "rumpchock" (för att använda mig av Aftonbladettermologi), men det var ju ett tag sedan....allt för länge sedan vill jag poängtera ;)
    Hahaha..jag är så mycket bättre på att smyga nu för tiden (eller egentligen inte...du kom ju på mig)  
    Sen är det ju inte så bra att chocka andra, tänker på mina medmänniskor  
  • MrMom
    Anonym (Bilder) skrev 2014-09-04 11:52:01 följande:

Tack så mycket Glad
    Inget att tacka för, det var en sann glädje att kunna konstatera det...Flört
  • Anonym (Tanten)
    Anonym (tr) skrev 2014-09-04 11:46:59 följande:

De är alltid fina med smink. Säg mig en kvinna som är snygg utan dessa kemikalier?

Menar du att alla ska se ut som brad pitt .kvinnor som män . Trist och jag som inte ens tycker orginal pitt är snygg inte min typ av man .
  • MrMom

Du ''Tanten'' måste även berömma dig för dina fina bilder! Flört

• Doctor Why
    HäckHäxan skrev 2014-09-04 10:26:25 följande:
    Fina komplimanger.

Men nu blir jag sådär nyfiken, du kör diet och tänker inte visa dig innan. Men du uppskattar tjocka kvinnor och uppskattar att de visar sig, rätt?
    Alltså det finns kvinnor som gillar män som inte är deffade med 6-8 magrutor osv också. Kvinnor som föredrar helt andra saker. Man måste inte se ut som mallen, normen för att få uppskattning. Kände bara att jag ville få sagt det, för jag tycker det är lika viktigt att man påtalar det åt bägge håller. Sen skall du såklart inte visa ett skit om du inte vill. De flesta av mina kvinnliga vänner föredra män med lite kött på benen, alltså allt från lite mullig till en hel del större. Bara jag som inte gör det.

Men skall jag gå efter normen så får jag nog fan köpa en burka eller nått och gömma mig och högst troligen aldrig mer gå avklädd/ lättklädd bland folk, för jag har inga planer på att bli eller vara smal, för jag trivs inte som smal/ normalviktig helt enkelt.
    Tack för dina fina och tänkvärda ord Solig
    Jag vill och tänker lägga ut en bild om ett tag, måste bara fotografera en bild som jag är nöjd med Glad

• Anonym (Tanten)

Tack har en man som älskar det och skämmer bort mig och sig själv.

• Anonym (Tanten)
    Doctor Why skrev 2014-09-04 12:03:35 följande:

Tack för dina fina och tänkvärda ord

Jag vill och tänker lägga ut en bild om ett tag, måste bara fotografera en bild som jag är nöjd med

Det är viktigast att du känner dig nöjd .Vi är det oavsätt med vissa undantag som tycker allt och alla ser fel ut .
  • Anonym (Tanten)
    Anonym (Bilder) skrev 2014-09-04 11:43:07 följande:

Idag gör jag något så ovanligt som att bjuda på mitt ansikte

Om ni mot förmodan känner mig, eller för all del känner igen mig från tråden, så kan ni väl vara gulliga och inte outa mig

Vad söt du är.
  • Anonym (Bilder)
    De är alltid fina med smink. Säg mig en kvinna som är snygg utan dessa kemikalier?
  • Anonym (Bilder)
    Jag är inte rädd för att visa mig utan smink.