• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Madness82
    Anonym (Bilder) skrev 2014-09-04 12:15:23 följande:
    Jag är inte rädd för att visa mig utan smink.

Fan vad söt du är, du kan dock lägga pengarna på bättre saker än smink Flört
  • Anonym (Den stora)

Satan va snygg du är! Grymt härlig bild på dig!

goaskalice skrev 2014-09-04 12:16:31 följande:

Måste gå till jobbet, hinner inte kommentera. Ses ikväll Ha en bra dag (nästan) alla!

• HäckHäxan
    Anonym (tr) skrev 2014-09-04 11:46:59 följande:
    De är alltid fina med smink. Säg mig en kvinna som är snygg utan dessa kemikalier?
    Idiot! Jag är alltid snygg eller nåja ibland är jag snygg men jag är nästan alltid osminkad, så jag är helt enkelt alltid osminkad när jag är snygg!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Doctor Why skrev 2014-09-04 12:03:35 följande:
    Tack för dina fina och tänkvärda ord Solig
    Jag vill och tänker lägga ut en bild om ett tag, måste bara fotografera en bild som jag är nöjd med Glad

Ja nöjd skall du ju vara. Alla behöver ju inte vara så knäppa som jag är och dela hej vilt. Är nästan aldrig nöjd med någon bild jag, tycker inte jag är fotogenetisk alls typ
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Anonym (Bilder) skrev 2014-09-04 11:43:07 följande:
    Idag gör jag något så ovanligt som att bjuda på mitt ansikte Solig

Om ni mot förmodan känner mig, eller för all del känner igen mig från tråden, så kan ni väl vara gulliga och inte outa mig Flört

Skitsnygg!
  • HäckHäxan
    Anonym (Bilder) skrev 2014-09-04 12:15:23 följande:
    Jag är inte rädd för att visa mig utan smink.

Vacker!
  • LaChica

Det är riktigt synd att det finns så många idioter som ska förstöra genom att racka ner på alla fina människor härinne. Har ni inget snällt att skriva, så skriv inget alls! Det är ingen som vill läsa vad ni tycker. 
    Kan inte låta bli att förundras över hur vissa människor funkar... 

Never look back.
  • Anonym (Den stora)
    LaChica skrev 2014-09-04 13:51:59 följande:

Det är riktigt synd att det finns så många idioter som ska förstöra genom att racka ner på alla fina människor härinne. Har ni inget snällt att skriva, så skriv inget alls! Det är ingen som vill läsa vad ni tycker. 

Kan inte låta bli att förundras över hur vissa människor funkar...