• LostInTranslation

Helkroppstråden

studentbruttan29 skrev 2014-10-03 16:25:40 följande:

En puss-rumpa. Solig

Mmmm...ja puss på den....Du får pussar men jag åker på smisk... Inte så rättvist, men man skall vara rädd om studenterna. Rikets framtid vilar ju i era händer... Vänta tills du är klar då kommer du få känna piskan vina....Oskyldig
  • Aros02
    Anonym (Solar) skrev 2014-10-03 00:24:00 följande:

Bjuder på en repris bild igen

Den här får gärna gå på repeat med lämpligt intervall Solar! ..mellanrummet längst upp vid låren.... Äh jag slutar redan här, vågar inte fortsätta!.. Är rädd att få sedlighetspolisen på mig!
  • Anonym (Dumspirospero)
    Aros02 skrev 2014-10-03 16:22:35 följande:
    Jodå det är de visst det! Hade jag såna där hade jag inte kunnat gå förbi en spegel (många stop på offentliga toaletter..) eller knappt ett reflekterande skyltfönster utan att släppa dem fria, vrida kroppen sakta fram och tillbaka medan jag ögnade dem intensivt samtidigt som jag nickade på huvudet och hmmmade förnöjsamt. Ja det är dagens sanning det!

Och jo, jamenvisst, din man har ju tur förstås!
    Hahahaha...måste bara ställa en fråga!
    Fråga 1: gör ni killar så med snorrarna? Alltså släpper den fri, vrider kroppen fram och tillbaka, ögnade den intensivt samtidigt som du nickar på huvudet och hummade förnöjtsamt? 

Hahahaha..ungefär lika mycket som ni gör så, gör tjejer så  
  • studentbruttan29
    LostInTranslation skrev 2014-10-03 16:28:41 följande:
    Mmmm...ja puss på den....Du får pussar men jag åker på smisk... Inte så rättvist, men man skall vara rädd om studenterna. Rikets framtid vilar ju i era händer... Vänta tills du är klar då kommer du få känna piskan vina....Oskyldig

Haha, är ju klar med studierna för typ 5 år sedan. Folk verkar tro att jag förevigt 29 år. :P

Du kan få smiska mig så pussar jag på din rumpa. ;)

• Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-10-03 16:24:12 följande:
    Är det din hand som daskar så kan jag absolut tänka mig att ställa upp som taker. Det är ju så lätt att en sån situation plötsligt blir helt omvänd... smile5.gif

Underbar bild förut! Du ser så jäkla läcker ut i den där "dräkten" Kyss
    Min hand...nää, jag kör med piskan (flugsmällaren) om du vill ha med lite mer fart i, så kan jag ta till den med el i hahaha
    Gör absolut inget om den blir omvänd hahah

Tack  
  • LostInTranslation
    studentbruttan29 skrev 2014-10-03 16:35:25 följande:

Haha, är ju klar med studierna för typ 5 år sedan. Folk verkar tro att jag förevigt 29 år. :P

Du kan få smiska mig så pussar jag på din rumpa. ;)

Jaha, visste inte att du var så vuxen redan. Då är det klart att du skall ha ordentligt med smisk så skinnet riktigt bränner som om det fattat eld .... Pussar, ja tack och när du ändå står på knä så där kan du ju fundera på vilka förväntningar du väckt hos mig... Cool
  • studentbruttan29
    LostInTranslation skrev 2014-10-03 16:50:08 följande:
    Jaha, visste inte att du var så vuxen redan. Då är det klart att du skall ha ordentligt med smisk så skinnet riktigt bränner som om det fattat eld .... Pussar, ja tack och när du ändå står på knä så där kan du ju fundera på vilka förväntningar du väckt hos mig... Cool
    Ajajaj, hahaha. =)

Jamen kom då så kör vi. ;)
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-03 16:36:00 följande:
    Min hand...nää, jag kör med piskan (flugsmällaren) om du vill ha med lite mer fart i, så kan jag ta till den med el i hahaha
    Gör absolut inget om den blir omvänd hahah

Tack  
    Ehh ELl!? Låter som att det är en riktig liten sadist som talat. Vad är det för fel på lite mer traditionell smärta från smält stearin och ett ordentligt jeansskärp. Om allt måste vara så modernt kan jag daska dig med min nya Iphone, den börjar komma upp till en storlek som innebär helt nya möjligheter utöver vad tillverkaren ännu vågat erkänna....
  • MrMom

En puss-rumpa. Solig

Ojoj vet inte vad jag vill pussa på först Flört
    Kik Daddy7006
  • Trunk

En puss-rumpa. Solig

Mmm världens goaste rumpa... fina läppar du har! Tungan uteSolig
    Nyfiken