• Anonym (Dumspirospero)

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2014-10-03 17:15:19 följande:
    Det har jag anat hela tiden att du är. Hade du nypt mig i bröstvårtan när jag inte är med på det tror jag min reaktion hade överenstämt väldigt bra med hur du hoppats på att jag skulle agera. Hade inte blivit mycket manöverutrymme kvar för dig efter en sån manöver.

Tror Iphone plus är rätt verktyg i så fall. Telefonsex har aldrig tidigare varit så svidande intensivt....
    Alla reagerar precis likadant, säger då, jag skulle bara känna lite lätt och blev lite hårdhänt mitt i allt hahaha
    Telefonsex får en helt ny innebörd hahaha
  • NeedfulThings

Ni blev citeringarna lite konstiga, men ja läs nedåt Tungan ute

Tack snälla du! Du får titta på mina bilder åtminstone precis hur länge du vill Glad

ÄngDal skrev 2014-10-02 23:29:43 följande:
    Jag funderar på om dina bröst finns med på Unescos lista över världsarv...om inte är det hög tid att de säkras för eftervärlden för dina bröst är så vackra att orden stockar sig i mitt bröst och jag vill bara sitta och titta på dem i en evighet eller kanske två... Solig
    ÄngDal skrev 2014-10-02 23:30:52 följande:
    Och så vackert att du lagt upp ditt mörka, härliga hår på ena tutten...snyggt! {#emotions_dlg.flower}
    Ja jag tror det är det faktiskt! Trivs kanon nu med hela kroppen. Visst lite put på magen skulle jag väl kunna klara mig utan, men då måste jag träna och nej tack! Haha Flört
    ÄngDal skrev 2014-10-02 23:32:52 följande:
    Fan, vilken härlig bildserie, fantastisk! Cool

Spännande utveckling du gått igenom. Som många sagt redan är dina bröst fina i varje stadium -  men jag kan också hålla med dig om att nu är de faktiskt mer spektakulära än någonsin förut. Detta måste vara din perfekta idealvikt...Tungan ute
    Dom tycker nog det är kul att jag är mer en av grabbarna, fast samtidigt inte är så tråkig att titta på Solig
    Men det är bara vissa som får klämma mig på rumpan, man måste känna mig väl för det Tungan ute
    ÄngDal skrev 2014-10-02 23:36:43 följande:
    Intressant att veta att du kan vara grov i mun också, det kan jag tänka mig att männen på din arbetsplats gillar: att du kan slänga käft tillbaka när de beundrar dina behag och stirrar på din urringning och rumpa... Flört

Men du menar att det är vanligt att dina arbetskamrater rakt ut säger att du har snygg rumpa och fina bröst och att de ofta till och med klämmer dig på rumpan?!? Skrattande

Skulle jag göra så på mitt jobb, skulle jag få sparken direkt kan jag säga... Tungan ute
    Tack snälla du, kul att höra Glad
    Job79 skrev 2014-10-02 22:52:49 följande:
    Ja nu är de som bäst, dock har de varit grymt fina hela tiden :)
    Tack, det glädjer mig att du tycker det Flört
    Tom Araya skrev 2014-10-02 22:39:17 följande:
    Skitsnygga bröst på alla bilder! Flört
    Du raring får viska vad du vill i mitt öra Hjärta
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-10-02 22:12:49 följande:
    Jag viskar hellre andra saker i ditt öra! smile1.gif
    Ungefär såhär...
    Du är som ett pussel jag skulle vilja pyssla med i timmar, lägga ut bit för bit på din otroligt läckra kropp med mina varma fingrar. Motivet på pysslet...japp just pysslet skulle vara att få dina ben alldeles brännande och svaga i timmar efter hobbyn tagit kväller! smile5.gif

Jadu.. Du har tuttar du! Ser ut som härliga bakelser som bara väntar på att blir vidrörda av Kaponjärshänder och sensuella heta naggande kyssar! Ja jävlar ja...tjoho...

• LostInTranslation
    studentbruttan29 skrev 2014-10-03 17:20:42 följande:
    Men herregud, vad ska du göra. :O  
    Möblera om extremt våldsamt eller? Hahaha. :)
    Ibland är det svårt att känna igen möbleringen efteråt...Men har aldrig upplevt att någon direkt reflekterat över det under själva händelseförloppet... Det är lite märkligt men oftast en väldigt positiv upplevelse Oskyldig
  • NeedfulThings

Och jag vill sitta här länge och titta och ge fina kommentarer till alla era senaste bilder allihop, men jag hinner inte!

Puss på er, hoppas ni får en trevlig fredagskväll {#emotions_dlg.flower}

• Aros02
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-03 16:31:57 följande:

Hahahaha...måste bara ställa en fråga!

Fråga 1: gör ni killar så med snorrarna? Alltså släpper den fri, vrider kroppen fram och tillbaka, ögnade den intensivt samtidigt som du nickar på huvudet och hummade förnöjtsamt? 

Hahahaha..ungefär lika mycket som ni gör så, gör tjejer så  

Först måste jag klargöra ett par saker innan jag svarar på dina frågor:

Jag skrev hur Jag skulle göra om jag hade så fina bröst som goaskalice!

Sen.. om vi killar gör "likadant" med våra snorrar?..

Ja nu kan jag ju inte svara för hur andra män gör men Jag går aldrig ifrån ett spegelförsett rum utan att dra ner brallorna ordentligt och upp det ovanför midjan. Sen skjuter jag fram höften ORDENTLIGT och genomför ungefär samma procedur jag beskrev innan med bröst men jag grymtar mer än hummar iofs!.. Sen står jag där och beundrar min fullkomliga skapelse en bra stund tills ögonen blir trötta!

Det här är en stärkande ritual jag ägnar mig åt som ger mig kraft att möta vilka utmaningar jag än möter sen under dan. Å att det är ett kraftfullt organ som kan försätta berg och skapa jordbävningar borde väl även du och dina medsystrar veta om, eller hur??

(..det värsta är att det här skulle kunna vara en sann historia..)
  • Anonym (Dumspirospero)
    Trunk skrev 2014-10-03 17:08:57 följande:
    Hoppas jag inte missuppfattar allt nu... men är det "Telefon SM-sex" ni pratar om här? Det låter som något helt nytt... Spännande! Flört
    Telefonsex på 2014-talet! Man skriver en jävla bra status uppdatering på fb och sen sätter man på vibratorn...hahahahahahah  
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-03 17:39:10 följande:
    Alla reagerar precis likadant, säger då, jag skulle bara känna lite lätt och blev lite hårdhänt mitt i allt hahaha
    Telefonsex får en helt ny innebörd hahaha
    Så uträknande du är! Tror ändå att det går att förvåna en så garvad fröken som dig... Kyss Din ursäkt hade jag genomskådat direkt haha.

Visst känns det som att telefonsex är något som kan komma riktigt starkt framöver..... Vi kanske skulle kunna bli de första att göra en instruktionsvideo på ämnet?
  • Pillare
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-03 17:43:48 följande:

Telefonsex på 2014-talet! Man skriver en jävla bra status uppdatering på fb och sen sätter man på vibratorn...hahahahahahah  

Och jag trodde du menade att använda mobilen som en dildo, och tänkte om du kan verkligen ha det in där.. Ibland är jag för snuskig.. :-P
  • straight arrow
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-03 17:43:48 följande:

Eller fjärrstyra någons vibrator med en app i mobiltelefonen... det var ju inte en sån dum idé faktiskt
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.