Ni blev citeringarna lite konstiga, men ja läs nedåt 
Tack snälla du! Du får titta på mina bilder åtminstone precis hur länge du vill 
ÄngDal skrev 2014-10-02 23:29:43 följande:
Jag funderar på om dina bröst finns med på Unescos lista över världsarv...om inte är det hög tid att de säkras för eftervärlden för dina bröst är så vackra att orden stockar sig i mitt bröst och jag vill bara sitta och titta på dem i en evighet eller kanske två...

ÄngDal skrev 2014-10-02 23:30:52 följande:
Och så vackert att du lagt upp ditt mörka, härliga hår på ena tutten...snyggt!

Ja jag tror det är det faktiskt! Trivs kanon nu med hela kroppen. Visst lite put på magen skulle jag väl kunna klara mig utan, men då måste jag träna och nej tack! Haha

ÄngDal skrev 2014-10-02 23:32:52 följande:
Fan, vilken härlig bildserie, fantastisk!
Spännande utveckling du gått igenom. Som många sagt redan är dina bröst fina i varje stadium - men jag kan också hålla med dig om att nu är de faktiskt mer spektakulära än någonsin förut. Detta måste vara din perfekta idealvikt...

Dom tycker nog det är kul att jag är mer en av grabbarna, fast samtidigt inte är så tråkig att titta på

Men det är bara vissa som får klämma mig på rumpan, man måste känna mig väl för det

ÄngDal skrev 2014-10-02 23:36:43 följande:
Intressant att veta att du kan vara grov i mun också, det kan jag tänka mig att männen på din arbetsplats gillar: att du kan slänga käft tillbaka när de beundrar dina behag och stirrar på din urringning och rumpa...
Men du menar att det är vanligt att dina arbetskamrater rakt ut säger att du har snygg rumpa och fina bröst och att de ofta till och med klämmer dig på rumpan?!?
Skulle jag göra så på mitt jobb, skulle jag få sparken direkt kan jag säga...

Tack snälla du, kul att höra

Job79 skrev 2014-10-02 22:52:49 följande:
Ja nu är de som bäst, dock har de varit grymt fina hela tiden :)
Tack, det glädjer mig att du tycker det

Tom Araya skrev 2014-10-02 22:39:17 följande:
Skitsnygga bröst på alla bilder!

Du raring får viska vad du vill i mitt öra

Anonym (Kaponjär) skrev 2014-10-02 22:12:49 följande:
Jag viskar hellre andra saker i ditt öra!

Ungefär såhär...
Du är som ett pussel jag skulle vilja pyssla med i timmar, lägga ut bit för bit på din otroligt läckra kropp med mina varma fingrar. Motivet på pysslet...japp just pysslet skulle vara att få dina ben alldeles brännande och svaga i timmar efter hobbyn tagit kväller!
Jadu.. Du har tuttar du! Ser ut som härliga bakelser som bara väntar på att blir vidrörda av Kaponjärshänder och sensuella heta naggande kyssar! Ja jävlar ja...tjoho...