• Anonym (Dumspirospero)

Helkroppstråden

Aros02 skrev 2014-10-03 17:41:02 följande:
    Först måste jag klargöra ett par saker innan jag svarar på dina frågor:
    Jag skrev hur Jag skulle göra om jag hade så fina bröst som goaskalice!

Sen.. om vi killar gör "likadant" med våra snorrar?..
    Ja nu kan jag ju inte svara för hur andra män gör men Jag går aldrig ifrån ett spegelförsett rum utan att dra ner brallorna ordentligt och upp det ovanför midjan. Sen skjuter jag fram höften ORDENTLIGT och genomför ungefär samma procedur jag beskrev innan med bröst men jag grymtar mer än hummar iofs!.. Sen står jag där och beundrar min fullkomliga skapelse en bra stund tills ögonen blir trötta!

Det här är en stärkande ritual jag ägnar mig åt som ger mig kraft att möta vilka utmaningar jag än möter sen under dan. Å att det är ett kraftfullt organ som kan försätta berg och skapa jordbävningar borde väl även du och dina medsystrar veta om, eller hur??

(..det värsta är att det här skulle kunna vara en sann historia..)
    Hahahahaha....jag visste det
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-10-03 17:45:59 följande:
    Så uträknande du är! Tror ändå att det går att förvåna en så garvad fröken som dig... Kyss Din ursäkt hade jag genomskådat direkt haha.

Visst känns det som att telefonsex är något som kan komma riktigt starkt framöver..... Vi kanske skulle kunna bli de första att göra en instruktionsvideo på ämnet?
    Hahaha...nää, det hade du inte gjort men nu vet du ju om min lilla hemlighet, så då är det ju inte alls lika kul
    Visst kan vi göra det, det kommer ju behövas!  Men jag filmar och du visar?!
  • Anonym (Dumspirospero)
    Pillare skrev 2014-10-03 17:49:55 följande:
    Och jag trodde du menade att använda mobilen som en dildo, och tänkte om du kan verkligen ha det in där.. Ibland är jag för snuskig.. :-P
    Klart jag inte gjorde det OskyldigTungan uteDrömmer
  • straight arrow
    Anonym (23) skrev 2014-10-03 18:13:56 följande:

Trevlig fredag!

Detsamma! 
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (Dumspirospero)
    straight arrow skrev 2014-10-03 18:11:23 följande:
    Eller fjärrstyra någons vibrator med en app i mobiltelefonen... det var ju inte en sån dum idé faktiskt
    Ska vi bygga upp en app? Hahahahah
  • Amys
    ÄngDal skrev 2014-10-03 12:15:29 följande:
    Du är exceptionellt vacker och sexig ? och jag gillar dig i alla former av högklackat (och gärna topless). När du får tid kanske du kan lägga ut en bild på de skor du valde...Flört

Ha en underbar helg!

Det blev stövlar idag. Grått och mulet, perfekt stövel väder Glad.  Jag måste ha tappat kjolen i hallen när jag kom hem, konstigt, ingen bh heller, den måste ha stannat kvar i hallen den ocksåDrömmer.

Trevlig helg, kära Ängdal, och alla andra fina människor härinne. Tack för era fina ord, ni är alltid så snälla.{#emotions_dlg.flower}

• Pillare
    Amys skrev 2014-10-03 19:22:59 följande:

Det blev stövlar idag. Grått och mulet, perfekt stövel väder .  Jag måste ha tappat kjolen i hallen när jag kom hem, konstigt, ingen bh heller, den måste ha stannat kvar i hallen den också.

Trevlig helg, kära Ängdal, och alla andra fina människor härinne. Tack för era fina ord, ni är alltid så snälla.

Den här bilden har jag inte sett förut. Vacker, som alltid, fina Amys. Stor kram.
  • straight arrow
    Amys skrev 2014-10-03 19:22:59 följande:
    Det blev stövlar idag. Grått och mulet, perfekt stövel väder Glad.  Jag måste ha tappat kjolen i hallen när jag kom hem, konstigt, ingen bh heller, den måste ha stannat kvar i hallen den ocksåDrömmer.

Trevlig helg, kära Ängdal, och alla andra fina människor härinne. Tack för era fina ord, ni är alltid så snälla.{#emotions_dlg.flower}
    Snygging! Dina fina ben får inte tillräckligt med uppmärksamhet, de är riktigt läckra och kompletterar din vackra kropp mycket väl...!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.