• Anonym (Dumspirospero)

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2014-10-03 16:54:58 följande:
    Ehh ELl!? Låter som att det är en riktig liten sadist som talat. Vad är det för fel på lite mer traditionell smärta från smält stearin och ett ordentligt jeansskärp. Om allt måste vara så modernt kan jag daska dig med min nya Iphone, den börjar komma upp till en storlek som innebär helt nya möjligheter utöver vad tillverkaren ännu vågat erkänna....
    Hahahaha...jag är en liten sadist gillar att faktiskt nypa hårt i bröst vårtorna när killen inte är med på det sen kan jag även vara lite små jävlig hahah 
    Lite av en dålig ovana hahaha
    Men iphone kan ju funka bra, får testa helt enkelt..
  • Trunk
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-03 17:05:36 följande:
    Hahahaha...jag är en liten sadist gillar att faktiskt nypa hårt i bröst vårtorna när killen inte är med på det sen kan jag även vara lite små jävlig hahah 
    Hoppas jag inte missuppfattar allt nu... men är det "Telefon SM-sex" ni pratar om här? Det låter som något helt nytt... Spännande! Flört
    Nyfiken
  • andyman02
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-03 16:31:57 följande:
    Hahahaha...måste bara ställa en fråga! smile1.gif
    Fråga 1: gör ni killar så med snorrarna? Alltså släpper den fri, vrider kroppen fram och tillbaka, ögnade den intensivt samtidigt som du nickar på huvudet och hummade förnöjtsamt? 

Hahahaha..ungefär lika mycket som ni gör så, gör tjejer så smile2.gif  
    Vi gör ju helikoptern på 1 ben hela dagarna! Vet inte ni tjejer det? Haha!
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-03 17:05:36 följande:
    Det har jag anat hela tiden att du är. Hade du nypt mig i bröstvårtan när jag inte är med på det tror jag min reaktion hade överenstämt väldigt bra med hur du hoppats på att jag skulle agera. Hade inte blivit mycket manöverutrymme kvar för dig efter en sån manöver.

Tror Iphone plus är rätt verktyg i så fall. Telefonsex har aldrig tidigare varit så svidande intensivt....
  • småsugen
    LostInTranslation skrev 2014-10-03 16:02:01 följande:

Äntligen ligger jobbet bakom mig också...... 

Yuumiie, vilken läckerbit
  • LostInTranslation
    studentbruttan29 skrev 2014-10-03 16:52:56 följande:
    Ajajaj, hahaha. =)

Jamen kom då så kör vi. ;)
    Ja, då är det bara det där med geografi som återstår då. Har du någon bra hemförsäkring med drulle tillägg som skyddar lösöret och inventarierna i din lägenhet? Bra om du stämt av med försäkringsbolaget innan jag dyker upp. De vet vem jag är så de kan hjälpa dig att välja rätt utökning av försäkringen...Cool
  • studentbruttan29
    LostInTranslation skrev 2014-10-03 17:18:55 följande:
    Ja, då är det bara det där med geografi som återstår då. Har du någon bra hemförsäkring med drulle tillägg som skyddar lösöret och inventarierna i din lägenhet? Bra om du stämt av med försäkringsbolaget innan jag dyker upp. De vet vem jag är så de kan hjälpa dig att välja rätt utökning av försäkringen...Cool
    Men herregud, vad ska du göra. :O  
    Möblera om extremt våldsamt eller? Hahaha. :)
  • LostInTranslation
    småsugen skrev 2014-10-03 17:17:27 följande:
    Yuumiie, vilken läckerbit
    Jamen tack det samma snygging!!
  • studentbruttan29
    Trunk skrev 2014-10-03 17:01:24 följande:
    Mmm världens goaste rumpa... fina läppar du har! Tungan uteSolig
    Tack :D :)
  • studentbruttan29
    MrMom skrev 2014-10-03 17:00:52 följande:
    Ojoj vet inte vad jag vill pussa på först Flört
    :O  Kör allt på en gång. Solig