• Anonym (Dumspirospero)

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2014-10-16 21:20:18 följande:
    Trodde du skulle knäcka den direkt smarting!!!?? Thank God It's Fucking Friday Soon!!! Tack sexy!! Skall du vara en go tjej och slänga ut lite ögongodis till mig också nu då??CoolKyss
    Hahaha...trodde du var för städad för att använda så grova ord Tyst du vet att det är ju TGITB idag, så släng ut lite mer fina bilder på losten istället  
  • LostInTranslation
    Amys skrev 2014-10-16 21:12:57 följande:
    Yes, ska vi fika? Hallongrotta med hemmagjord vaniljsås från din vaniljstång? :)
    Jag har aldrig tackat nej till en fika och är det du som bjuder in skulle inte ens tio varv silvertejp över min mun kunna hindra mig från att förmedla ett väldigt tydligt svar . Menyn låter delikat!! Vill locka fram hallonet med min tunga !!
    MaryM skrev 2014-10-16 21:15:16 följande:
    Thank God It's Friday Fucking Soon?

Gissar vilt :)
    Ha!!! Och där har vi ju ett jäkla geni!! Fortsätt vara vild!! Det lönar sig ju heltklart när det gäller gissningarna i alla fall
    NeedfulThings skrev 2014-10-16 21:17:51 följande:
    Dina bilder är alltid lika snygga Losten! Tungan ute
    Wow!! Tack NT!! Kan inte göra annat än säga samma om dina! Your hot like lava!!

• jompen6
    studentbruttan29 skrev 2014-10-16 17:44:15 följande:

Liten mun, liten....

Du är ju så snygg!
  • studentbruttan29
    jompen6 skrev 2014-10-16 21:26:38 följande:
    Du är ju så snygg!
    Tack... :)
  • MaryM

Alltså, är ju ny i tråden och blir ju nyfiken på alla fina med lemmar ;)
    Finns det nåt sätt att ta "visa endast" på nån man är nyfiken på och få med bilderna? Får med texten men inte bilder?

Och Lost In Translation: yes, jag är ett städat geni. Låter bra det. :) Och ja.. jag var nyfiken på dig bland annat ;)

• Anonym (Dumspirospero)
    MaryM skrev 2014-10-16 21:30:03 följande:
    Alltså, är ju ny i tråden och blir ju nyfiken på alla fina med lemmar ;)
    Finns det nåt sätt att ta "visa endast" på nån man är nyfiken på och få med bilderna? Får med texten men inte bilder?

Och Lost In Translation: yes, jag är ett städat geni. Låter bra det. :) Och ja.. jag var nyfiken på dig bland annat ;)
    Många tar bort sina bilder vart efter
  • MaryM
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-16 21:32:00 följande:
    Många tar bort sina bilder vart efter
    Aha.. åh nej..jaja, hoppas på många repriser då :)
  • Anonym (tr)
    NeedfulThings skrev 2014-10-16 21:17:51 följande:
    Dina bilder är alltid lika snygga Losten! Tungan ute
    Alltid lika snygga? Han postar en bild på sin helt vanliga kropp som ungefär nästan varje kille har därute. Inget speciellt med det.
  • MrMom
    MaryM skrev 2014-10-16 20:15:46 följande:

Vet inte om jag vågar.. jo... OK.. :)

Riktigt sexig :)
    Kik Daddy7006
  • straight arrow

God kväll i tråden...

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.