• MaryM

Helkroppstråden

Anonym (tr) skrev 2014-10-16 21:44:49 följande:
    Så du tycker med andra ord att nästan precis varje kille du möter är skitsnygg? För han har samma kropp som dem.
    WTF? Lost har ju skitsnygg kropp, vältränad och sexig.
    Om nu ALLA killar ser ut så (I wish!) så kan du ju själv visa upp dig. Upp till bevis!
  • Anonym (Dumspirospero)
    MaryM skrev 2014-10-16 21:43:12 följande:
    Trodde detta var en feelgood tråd? Jag och många med mig tycker han är skitsnygg.
    Välkommen förresten  
    den där tr är bara en som glömmer ta sin dagliga medicin då och då, så bry dig inte om han  
  • Anonym (lexus)
    Jon the papa skrev 2014-10-16 21:47:59 följande:
    Haha wtf! Det är inte riktigt grejen med denna tråd att man ska va "hyper duper har aldrig sett nått liknande där ute någonsin", hehe även ifall vissa uppnår den statusen här ibland iallafall hehe. Personligen tycker jag han tar väldigt snygga bilder på det han har. Haha gå och luska i nån grumptråd istället XD Här är vi alla glada och lynniga med våra helt ordinära spinkiga, fläskiga och allt där emellan kroppar :) Finns mycket för allas tycke och smak :)
    Word!
  • Amys
    Anonym (tr) skrev 2014-10-16 21:36:45 följande:
    Alltid lika snygga? Han postar en bild på sin helt vanliga kropp som ungefär nästan varje kille har därute. Inget speciellt med det.
    Vi alla här inne är helt vanliga människor med helt vanliga kroppar! Tänkte bara nämna det, eller kanske finns det någon ovanlig utomjordisk varelse från mars här kanske? Annars så är vi alla helt vanliga människor! Vanligt och vackert i all sin enkelhet.
  • straight arrow
    MaryM skrev 2014-10-16 21:44:28 följande:
    Mmmmmmmmmmm så snygg!
    Åh tack läckerbit! 
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • LostInTranslation
    Anonym (tr) skrev 2014-10-16 21:44:49 följande:

Så du tycker med andra ord att nästan precis varje kille du möter är skitsnygg? För han har samma kropp som dem.

Jag är i alla fall helt oförstående för hur du inte kan tycka att jag är snyggast i tråden. För jag anar nästan att du har någon annan killfavorit. Du är verkligen skum ju!!
  • Anonym (tr)
    Amys skrev 2014-10-16 21:50:44 följande:
    Vi alla här inne är helt vanliga människor med helt vanliga kroppar! Tänkte bara nämna det, eller kanske finns det någon ovanlig utomjordisk varelse från mars här kanske? Annars så är vi alla helt vanliga människor! Vanligt och vackert i all sin enkelhet.
    Tyckte det bara är löjligt att kalla honom "väldigt snygg" när han har en helt normal kropp som varje kille har som inte är överviktig...
  • MaryM
    Jon the papa skrev 2014-10-16 21:50:43 följande:

Så här får du en något spinkig ordinär duschjonas bara för din skull "anonym (tr) :D

Gaaaahhh, jesus, nej så ser inte ordinära duschJonas ut hahahaaaa. Sexig!