• studentbruttan29

Helkroppstråden

Anonym (tr) skrev 2014-10-16 21:53:58 följande:
    Tyckte det bara är löjligt att kalla honom "väldigt snygg" när han har en helt normal kropp som varje kille har som inte är överviktig...

Nämen oj, nu har jag missat din bild..vart är den då?? tar för givet att orgasmen kommer komma på stört när jag sett din bild. Den måste vara otroligt storslagen och magnifik..så..vart är den?

• MaryM
    studentbruttan29 skrev 2014-10-16 21:55:38 följande:

Nämen oj, nu har jag missat din bild..vart är den då?? tar för givet att orgasmen kommer komma på stört när jag sett din bild. Den måste vara otroligt storslagen och magnifik..så..vart är den?

LOL
  • Amys
    Anonym (tr) skrev 2014-10-16 21:53:58 följande:
    Tyckte det bara är löjligt att kalla honom "väldigt snygg" när han har en helt normal kropp som varje kille har som inte är överviktig...
    Men har tanken slagit dig att den personen som säger att han är väldigt snygg i själva verket tycker att han är väldigt snygg? Har tanken slagit dig att det finns människor som tycker hans kroppstyp är perfekt? Eller ska alla ha ditt ideal? Vad ditt ideal? Och eftersom du anser dig rätten att kritisera hans utseende, är det endast rättvist att han ska få ge kritik angående ditt utseende. Annars är det endast du som är löjlig i detta sammanhang.
  • Anonym (tr)
    Amys skrev 2014-10-16 22:06:19 följande:
    Men har tanken slagit dig att den personen som säger att han är väldigt snygg i själva verket tycker att han är väldigt snygg? Har tanken slagit dig att det finns människor som tycker hans kroppstyp är perfekt? Eller ska alla ha ditt ideal? Vad ditt ideal? Och eftersom du anser dig rätten att kritisera hans utseende, är det endast rättvist att han ska få ge kritik angående ditt utseende. Annars är det endast du som är löjlig i detta sammanhang.
    Så med andra ord hennes ideal på kropp är ngt som nästan alla män besitter?
    Du är löjlig.
  • Aros02
    Amys skrev 2014-10-16 22:06:19 följande:

Den här figuren tr kritiserade väl mer er tjejers smak än något annat. Avundsjuka kallas det. Men jag tror att tr kan leva upp till sina egna ideal utan problem. Han verkar veta vad ni kvinnor egentligen vill ha och han kan leverera!?
  • NeedfulThings
    Anonym (tr) skrev 2014-10-16 21:36:45 följande:
    Alltid lika snygga? Han postar en bild på sin helt vanliga kropp som ungefär nästan varje kille har därute. Inget speciellt med det.
    Han tar fina bilder, med härliga färger och inte bara samma om och om igen. Så ja, jag tycker alltid hans bilder är snygga. Sen motivet ja, det är också riktigt läckert, precis som många av killarna här inne.

Där ute? Hur många där ute går omkring utan kläder? Sån tur har vi inte Solig
  • NeedfulThings
    LostInTranslation skrev 2014-10-16 21:25:21 följande:
    Wow!! Tack NT!! Kan inte göra annat än säga samma om dina! Your hot like lava!!

Naaw, tack snygging Skrattande
  • NeedfulThings
    Jon the papa skrev 2014-10-16 21:41:31 följande:
    Gha! Gisses råka trycka på "visa endast på dig" ! Vadå få ont i magenvacker! Bara synd och skam att de flesta bilder inte kunde visas :( Rumpkväll är ju mitt föreslagna tema för kvällen :D ! ...
    Haha men oj! Tack snälla Glad

Men jag som har tagit bort mina bilder, varför syns dom fortfarande? Tungan ute
  • Anonym (tr)
    NeedfulThings skrev 2014-10-16 22:21:16 följande:
    Han tar fina bilder, med härliga färger och inte bara samma om och om igen. Så ja, jag tycker alltid hans bilder är snygga. Sen motivet ja, det är också riktigt läckert, precis som många av killarna här inne.

Där ute? Hur många där ute går omkring utan kläder? Sån tur har vi inte Solig
    Bra. Säg då att hans bilder är snygga. Inte att han är det. Han ser helt normal ut.
  • Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (tr) skrev 2014-10-16 22:15:37 följande:
    Så med andra ord hennes ideal på kropp är ngt som nästan alla män besitter?
    Du är löjlig.
    Fast nästan alla ser inte ut så, vi ser alla olika ut! Förstår inte varför du kommer in och kritiserar dom flesta här och sen inte vågar visa hur du själv ser ut...