Helkroppstråden
Nämen oj, nu har jag missat din bild..vart är den då?? tar för givet att orgasmen kommer komma på stört när jag sett din bild. Den måste vara otroligt storslagen och magnifik..så..vart är den?
Nämen oj, nu har jag missat din bild..vart är den då?? tar för givet att orgasmen kommer komma på stört när jag sett din bild. Den måste vara otroligt storslagen och magnifik..så..vart är den?
Men har tanken slagit dig att den personen som säger att han är väldigt snygg i själva verket tycker att han är väldigt snygg? Har tanken slagit dig att det finns människor som tycker hans kroppstyp är perfekt? Eller ska alla ha ditt ideal? Vad ditt ideal? Och eftersom du anser dig rätten att kritisera hans utseende, är det endast rättvist att han ska få ge kritik angående ditt utseende. Annars är det endast du som är löjlig i detta sammanhang.