• NOEL75

Helkroppstråden

Isprinssessan skrev 2013-04-04 15:34:57 följande:
    På FL finns det tydligen trådar för ALLT =)
    Nja, har inte sett någon tråd om partikelfysik än, men det är iofs inget som jag saknar personligen.... Den här tråden är tillräckligt fysisk för min smak....Oskyldig
  • Anonym (orolig mamma)
    NOEL75 skrev 2013-04-04 15:31:40 följande:
    Vad är du orolig för mamman???
    Din attraktionskraft. Kanske är det för att du spänner dig så mycket?
  • Big Bob
    Anonym (lillajag) skrev 2013-04-04 15:38:33 följande:
    mycket snack nuCool

Tack för avbrottet i allt prat!
  • Anonym (lillajag)
    NOEL75 skrev 2013-04-04 11:32:16 följande:
    Tja du vet att min inbox är som en hemlig låda. Och helt tom är den faktiskt inte... Det ligger något och väntar på den första som vågar öppna luckan....
    har du listat ut vem jag är än DrömmerKyss
  • NOEL75
    Anonym (orolig mamma) skrev 2013-04-04 15:38:22 följande:
    Din attraktionskraft. Kanske är det för att du spänner dig så mycket?
    Hur menar du?? Är min attraktionskraft för stark för dig? Jag måste spänna mig ibland för att klara av att slappna av....Flört
  • NOEL75
    Anonym (lillajag) skrev 2013-04-04 15:40:02 följande:
    har du listat ut vem jag är än DrömmerKyss
    Det är väl klart att jag har ...Det var ju längesen och den rumpan går ju inte att glömma så lätt Kyss! Vackert!

Men du har väl bytt identitet. Gissar jag. Och du har en poäng där...mycket snack och lite bilder.... Så nu kan  man välja mellan att knipa eller posta en bild till  
  • Anonym (lillajag)
    NOEL75 skrev 2013-04-04 15:46:22 följande:
    Det är väl klart att jag har ...Det var ju längesen och den rumpan går ju inte att glömma så lätt Kyss! Vackert!

Men du har väl bytt identitet. Gissar jag. Och du har en poäng där...mycket snack och lite bilder.... Så nu kan  man välja mellan att knipa eller posta en bild till  
    Menade min identitet, det andra vet jag juSolig
    jaja har iaf lämnat en ledtråd, om du låter blodet återgå till hjärnanTungan uteKyss
  • NOEL75

Ser inte det här ut som en bra avslappningsövning...?? Oskyldig

• NOEL75
    Anonym (lillajag) skrev 2013-04-04 15:49:17 följande:
    Menade min identitet, det andra vet jag juSolig
    jaja har iaf lämnat en ledtråd, om du låter blodet återgå till hjärnanTungan uteKyss
    Ahhh...vänta lite. Skall ställa mig på händer och se om det kan få blodet att hamna rätt...
Svar på tråden Helkroppstråden