• Anonym (lillajag)

Helkroppstråden

NOEL75 skrev 2013-04-04 10:03:18 följande:
    Varför ta omvägen via  forumet Lillen!! Du vet ju var min inbox bor!!!
    haha japp jag vet ju det Tungan ute

• NOEL75
    lotus1301 skrev 2013-04-04 10:44:32 följande:

Mmm du har ett väldigt fint och brett leende Flört.
    Och du vet exakt hur du skall göra för att få mig att le snygging!!
  • NOEL75
    Anonym (lillajag) skrev 2013-04-04 10:50:20 följande:
    haha japp jag vet ju det Tungan ute

Det är det som gör mig så förvånad... Att du känner till det och ändå är den tom...Du måste vara riktigt kass på datorer min vän....
  • Anonym (lillajag)
    NOEL75 skrev 2013-04-04 10:59:00 följande:
    Det är det som gör mig så förvånad... Att du känner till det och ändå är den tom...Du måste vara riktigt kass på datorer min vän....
    hahaha, du kanske ska förklara hur man gör Cool
  • NOEL75
    Anonym (lillajag) skrev 2013-04-04 11:02:40 följande:
    hahaha, du kanske ska förklara hur man gör Cool
    Nja, jag är ganska kräsen och när det gäller IQ-kraven jag ställer så går gränsen precis vid att man skall klara av att klura ut hur man inboxar på egen hand. Om du tänker riktigt hårt så klarar du säkert testet....Tungan ute
  • Anonym (lillajag)
    NOEL75 skrev 2013-04-04 11:05:34 följande:
    Nja, jag är ganska kräsen och när det gäller IQ-kraven jag ställer så går gränsen precis vid att man skall klara av att klura ut hur man inboxar på egen hand. Om du tänker riktigt hårt så klarar du säkert testet....Tungan ute
    hahaha asg
    vad får man som belöning för att klara av det då? Cool
  • Anonym
    NOEL75 skrev 2013-04-04 11:05:34 följande:

Eller så överskattar du din attraktionskraft hos kvinnorna på FL eftersom den gapar tom som du säger ;)
  • NOEL75
    Anonym skrev 2013-04-04 11:12:36 följande:

Eller så överskattar du din attraktionskraft hos kvinnorna på FL eftersom den gapar tom som du säger ;)
    Absolut! Så hade det kunnat vara. Eller också så är det så att jag är en gammal vis man som lärt sig att man alltid vinner på att låtsas att man är en casanova. Aldrig hört talas om "If you can't make it. Fake it!!" Prova det så kanske du blir en riktig charmig prick
  • NOEL75
    Anonym (lillajag) skrev 2013-04-04 11:08:06 följande:
    hahaha asg
    vad får man som belöning för att klara av det då? Cool
    Tja du vet att min inbox är som en hemlig låda. Och helt tom är den faktiskt inte... Det ligger något och väntar på den första som vågar öppna luckan....
  • Amys

Undra om denna kommer tas bort, men jag chansarDrömmer
Svar på tråden Helkroppstråden