• straight arrow

Helkroppstråden

Om man tänker sig en matchande bild på motsidan kunde det andra motivet vara en motsats till det första, om virgo står för jungfrun kan du matcha med fresterskan och törnekvistar... :)

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anton Chigurh
    SegaMorsan skrev 2014-10-25 12:39:37 följande:

phpPXrymY66077.jpg
    Lördag, snart iväg på barnkalas men just nu är jag uttråkad... Så bjuder på en bild av ryggen och vill ha idéer för en ny tatuering... Bolla med mig! :D
    Vilken vacker rygg, en sån vacker midja, otroligt vackra axlar, mm mm....kort å gott...en riktigt, riktigt vacker kvinnaGlad

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Fröken35

Mmmmm, ha en underbar lördag alla snyggingar. Det ska definitivt jag ha. Solig

• läppar
    Anton Chigurh skrev 2014-10-25 13:37:23 följande:
    Vilken vacker rygg, en sån vacker midja, otroligt vackra axlar, mm mm....kort å gott...en riktigt, riktigt vacker kvinnaGlad
    Tjena Anton - (kan du inboxa, viktigt) 
  • Pillare
    SegaMorsan skrev 2014-10-25 12:39:37 följande:

Lördag, snart iväg på barnkalas men just nu är jag uttråkad... Så bjuder på en bild av ryggen och vill ha idéer för en ny tatuering... Bolla med mig! :D

Vet inte om en ny tattuering men vill bara säga att jag gillar vad som jag ser i bilden.
  • Amys

Lite reprisgodis denna lördag. Glöm ej ändra klockan i natt:)

• E 22
    Amys skrev 2014-10-25 18:50:34 följande:

Lite reprisgodis denna lördag. Glöm ej ändra klockan i natt:) phpMfCCab21869.jpg

Wow!!!

Snygga stövlar
  • straight arrow
    Amys skrev 2014-10-25 18:50:34 följande:

Lite reprisgodis denna lördag. Glöm ej ändra klockan i natt:)

Det var den snyggaste Fröken Ur jag någonsin sett! ;)
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.