• Fröken35

Helkroppstråden

Precis hemkommen från gymmet. I sommar kommer det vara 6-pack på denna mage. :)  

Önskar alla en riktigt trevlig söndagskväll.

• läppar
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-26 18:28:32 följande:
    Hej läppis
    Hahah, så min tröghet kommer tydligen till nytta då och då Skäms jösses, jag blir generad nu juuu, sitter här med röda kinder Skäms
    jag missade ju tydligen din snabba bild, måste varit en väldig snabbis?!
    Hej Klokspiro, med dina de vackraste av spiror {#emotions_dlg.flower}

Haha.....juuuuu......söt du är! Ser dina mörka vackra lockar o rodnande kinder, framför mig. Vem smälter inte av dessa så säg.....även om du inte vill gifta dig, så kan vi väl låtsas....bara för att få stå stilig o grann bredvid dig Solig.......och sedan tårtan....den smaskiga tårtan icke att förglömma.....(för att inte tala om de nattliga aktiviteterna som kan vara som rosen på tårtan..) (o då blir det ingen snabbis, vill jag lova:P)

(eller så blir första halvleken en snabbis, pga all väntan o längtan)
    (men andra däremot....på morgonen i jacuzzin...;)

Vi kan köra med ringar o hela det vackra, men utan att bli formellt gifta? Drömmer

Hehe, en finfin inspiration....{#emotions_dlg.djavulsk}......bara en sisådär 50-60 tomrutor kvar, and then we will be even, hahaha! (lovar att alltid massera dig, så du icke börjar krumma:)

• Pillare
    Fröken35 skrev 2014-10-26 18:49:54 följande:

Fint!
  • Fröken35
    Pillare skrev 2014-10-26 19:08:02 följande:
    Fint!
    Tack Mr P. :)
  • Flörttomten

Din mage är helt härligt ljuvlig... ;)
  • Påven Johanna

Vad ska du med det till? Det är redan en bra mage, tycker jag. Håll någon annans sexpack emot din mage i stället, om du nu tvunget måste ha ett. 
  • Fröken35
    Påven Johanna skrev 2014-10-26 19:18:16 följande:
    Vad ska du med det till? Det är redan en bra mage, tycker jag. Håll någon annans sexpack emot din mage i stället, om du nu tvunget måste ha ett. 

Mmmm, kära Påven, tro mig, det har jag redan hunnit med. Solig

Med 6-packet ska jag bara stå och glo framför spegeln hela dagarna och smeka magen både medsols och motsols...  Flört

• Fröken35
    Superman skrev 2014-10-26 19:16:24 följande:
    Din mage är helt härligt ljuvlig... ;)
    Tack Superman..Har du fortfarande kalsongerna utanpå kroppsstrumpan? Vill se bild på det isf. Tungan ute
  • Flörttomten
    Fröken35 skrev 2014-10-26 19:21:56 följande:
    Tack Superman..Har du fortfarande kalsongerna utanpå kroppsstrumpan? Vill se bild på det isf. Tungan ute
    Hehe...nejdu när dina bilder visas så är det utan... Tungan ute