• Fröken35

Helkroppstråden

Superman skrev 2014-10-26 19:24:31 följande:
    Hehe...nejdu när dina bilder visas så är det utan... Tungan ute
    Få seee dååå. :P
  • Fröken35
    Superman skrev 2014-10-26 19:31:22 följande:
    finns i mitt galleri... ;P
    Men hallå, man ska ju dela med sig av det goda. ;)
  • Flörttomten
    Fröken35 skrev 2014-10-26 19:34:15 följande:
    Men hallå, man ska ju dela med sig av det goda. ;)
    Hehe...men då är ju risken att bli portad ifrån sidan... :P
  • Fröken35
    Superman skrev 2014-10-26 19:35:43 följande:
    Hehe...men då är ju risken att bli portad ifrån sidan... :P
    :O  Du var ju privat. Snåååålt. 
  • Flörttomten
    Fröken35 skrev 2014-10-26 19:36:55 följande:
    :O  Du var ju privat. Snåååålt. 
    Men hur ändrar jag till oprivat????
  • Fröken35
    Superman skrev 2014-10-26 19:40:25 följande:
    Men hur ändrar jag till oprivat????
    Ingen aning. :P
  • Trunk

Tack för alla positiva kommentarer till mina bilder idag! Som 50-åring är man inte alltid så säker på hur man kommer att bemötas... Solig

Nyfiken
  • Aros02
    Amys skrev 2014-10-25 18:50:34 följande:

Lite reprisgodis denna lördag. Glöm ej ändra klockan i natt:)

Härligt som vanligt Amys!

Men undrar om du inte åtminstone tillfälligt bytt skepnad från pepparkaksgumma till en kvinnlig mästerkatt i de där stövlarna!?

Älskar såna där stövlar som går över knäna med höga klackar! Ja klackar över hiuvud taget!..
  • Anonym ( )
    läppar skrev 2014-10-26 19:20:49 följande:

Tackar tackar!

Och detsamma får man ju säga:)

Känns som att du - på din sida 3, fjärde inlägget uppifrån - flera gånger i samma korta inlägg är lite väl optimistisk. Vem tror du att du lurar;) (och det är ett inlägg av måånga)

Har du månne för avsikt att även med mig, som du gjorde med Kappo, komma in och kalla mig Gullefjun 30-40 gånger, och säga att du i ngn privat tråd "gillar hur jag står i givakt" (svårt med mig, eftersom jag inte finns i ngn privat tråd, men du kan ju alltid försöka med den) - till Dumspirospero till sist ånyo kommer in och skriver, hands off liksom? 

Du vet mkt väl att de skrev intensivt till varandra at the time, så min förhoppning gällande din utveckling, är att du börjar att unna folk glädje - samt slutar att blanda dig i andras samtal - kan det vara möjligt?

Jag däremot kommer alltid att blanda mig i samtal, när det gäller att stötta X när mobben går hårt åt henne. Det är en helt annan femma. Jag unnar nämligen inte folks "glädje" när det gäller att mobba andra.

Nu är du lite för avancerad, vännen Det enda jag menade är att hon är anonym, så håll igen dina vilda hästar innan de löper amok.