• knocken60

Helkroppstråden

Fröken35 skrev 2014-10-26 13:15:07 följande:

Dags att köpa lite stay-ups och andra sexiga underkläder istället för att rulla runt i stjärnor hela tiden. ;)

wow vilken under bar kropp du har fina sköna bröst med gillar kram urbanKyssFlört
    skild singel pappa
  • läppar

Ääntligen! har jag lärt mig hur man postar bilder, så här är jag (för en kort stund).
    När det gäller att ta bort bilden raskt och på "pin kiv" låta folk stirra in i tomrutor, så har jag så smått låtit mig inspireras av en tjej här i tråden. 
    (f.ö. en tjej som är otroligt härlig på så många sätt)
    Nämner inga namn, men säg så här: rimmar på - Krumfliroflero  Drömmer

• Trunk
    läppar skrev 2014-10-26 17:10:59 följande:

Ääntligen! har jag lärt mig hur man postar bilder, så här är jag (för en kort stund).
    När det gäller att ta bort bilden raskt och på "pin kiv" låta folk stirra in i tomrutor, så har jag så smått låtit mig inspireras av en tjej här i tråden. 

Då gäller det att inte släppa datorn med blicken så kanske man kan få se dig med! Solig
    Nyfiken
  • läppar
    Trunk skrev 2014-10-26 17:20:33 följande:
    Då gäller det att inte släppa datorn med blicken så kanske man kan få se dig med! Solig
    Haha, blev som sagt en riktig kortis, men jag är ändå man, så inget missat:P
  • Trunk
    läppar skrev 2014-10-26 17:23:49 följande:
    Haha, blev som sagt en riktig kortis, men jag är ändå man, så inget missat:P
    Ha ha! Okey inte alltid lätt att veta! ;)
    Nyfiken
  • läppar
    Trunk skrev 2014-10-26 17:27:25 följande:
    Ha ha! Okey inte alltid lätt att veta! ;)
    Så sant! Solig
  • läppar

Pillerill, du ljuvliga - blev nyfis o kikade på vad jag skrev till dig i vintras.
    Jag skrev: "vet nog hur du tränar...(för att få en sådan rump)...
    .....BONK BONK BONK"

Och du svarade:  Öö? Va? Hahaha

Så DU att svara så {#emotions_dlg.flower}Drömmer
    Där o då charmade du mig till 1000 Hjärta   
    Bara du kan charma en även i det läget:P

Och så kom det in en o tipsade om en låt som jag tror heter The Bonking Song:))

Det var tider det! (nu är jag singel igen, så mitt hjärta är ditt for the taken)

• Anonym (Dumspirospero)
    läppar skrev 2014-10-26 18:05:04 följande:
    Pillerill, du ljuvliga - blev nyfis o kikade på vad jag skrev till dig i vintras.
    Jag skrev: "vet nog hur du tränar...(för att få en sådan rump)...
    .....BONK BONK BONK"

Och du svarade:  Öö? Va? Hahaha

Så DU att svara så {#emotions_dlg.flower}Drömmer
    Där o då charmade du mig till 1000 Hjärta   
    Bara du kan charma en även i det läget:P

Och så kom det in en o tipsade om en låt som jag tror heter The Bonking Song:))

Det var tider det! (nu är jag singel igen, så mitt hjärta är ditt for the taken)
    Hej läppis
    Hahah, så min tröghet kommer tydligen till nytta då och då
    Skäms jösses, jag blir generad nu juuu, sitter här med röda kinder Skäms
    jag missade ju tydligen din snabba bild, måste varit en väldig snabbis?!
  • Anonym (Dumspirospero)
    läppar skrev 2014-10-26 17:10:59 följande:
    Hahaha..var tydligen ingen bra inspiration, då jag tydligen missade bilden....hahaha.. krumfliroflero {#emotions_dlg.flower}