• Qwerty85

Helkroppstråden

NOEL75 skrev 2013-04-04 17:26:24 följande:
    Grym bild!! Får mig att tänka på Robinson Crusoue...Vet inte varför. Men du har något vilt i din blick, lite som att du precis skall lägga den söta hunden på grillen i desperation efter mat....
    Kanske är därför den stackars hunden ser helt vettskrämd ut? :P Eller för att den fått se något den helst inte velat se när handduken "öppnades" ;)
  • NOEL75
    pink dolly skrev 2013-04-04 17:25:37 följande:
    Hahaha.. Jag och Lotus är ett powerteam, vi försvarar vår hönsgård med näbbar och klor. Och även tuppen i hönsgården. ;)
    Kan inte undgå att känna mig ordentligt smickrad! Ett bättre powerteam hade jag faktiskt haft svårt att önska mig.. Så en försonings Kyss på dig!!

Måste ändå säga att jag saknar lärarinnan lite...Hon fångade mitt intresse på ett väldigt speciellt sätt... 
  • pink  dolly

Det är aldrig synd om Noel, det än han själv som sätter sig i knipa ;)

• pink  dolly

Du får bjuda in henne i vårt harem om hon vågar sig tillbaks :)

• NOEL75
    Qwerty85 skrev 2013-04-04 17:28:25 följande:
    Kanske är därför den stackars hunden ser helt vettskrämd ut? :P Eller för att den fått se något den helst inte velat se när handduken "öppnades" ;)
    Hmm det kanske är hunden som är hungrig och inte kan motstå den läckra korven som hänger och dinglar bakom hans huvud. Eller också ser vovven lite ledsen ut för att han precis insett att korven redan är uppäten...Förvånad
  • Mattias39
    pink dolly skrev 2013-04-04 17:29:19 följande:
    Det är aldrig synd om Noel, det än han själv som sätter sig i knipa ;)
    Knipa...?? Kan tänka mig värre knipor att hamna i än din och Lotus...
  • lotus1301
    NOEL75 skrev 2013-04-04 17:28:47 följande:
    Kan inte undgå att känna mig ordentligt smickrad! Ett bättre powerteam hade jag faktiskt haft svårt att önska mig.. Så en försonings Kyss på dig!!

Måste ändå säga att jag saknar lärarinnan lite...Hon fångade mitt intresse på ett väldigt speciellt sätt... 

Jag har bara fungerat som observatörDrömmer. Vet ändå att du kommer tillbaks till mig i slutet av dagen Flört.
  • NOEL75
    Mattias39 skrev 2013-04-04 17:27:24 följande:

Stackars, stackars NOEL...Flört
    Tack Mattias!! Du är alltid ett gott stöd !!! Nu måste nog någon posta en bild här snart annars ryter den anonyma magistern till igen....
  • Mattias39
    NOEL75 skrev 2013-04-04 17:32:05 följande:
    Tack Mattias!! Du är alltid ett gott stöd !!! Nu måste nog någon posta en bild här snart annars ryter den anonyma magistern till igen....

Gör det...håll tjejerna vakna och småkåta...*S*

Överlåter den uppgiften till dig idag... Glad 
  • lotus1301
    pink dolly skrev 2013-04-04 17:30:30 följande:
    Du får bjuda in henne i vårt harem om hon vågar sig tillbaks :)
    Eller inboxa henne som han gör med alla andra Tungan ute.
Svar på tråden Helkroppstråden