• NOEL75

Helkroppstråden

pink dolly skrev 2013-04-04 16:50:43 följande:
    Jag är lätt att ha att göra med men även en sexslav kan ställa krav ibland {#emotions_dlg.djavulsk} 
    Jaha!! Låter som att du kommer börja engagera dig fackligt snart också!! Vart är världen på väg???
    Big Bob skrev 2013-04-04 17:05:30 följande:

Jag ger dig gärna en laddning med kräm i ansiktet om du vill ha ;)
    Tack Bob!! Det var väldigt generöst av dig! Och jag är säker på att du är en man som står fast vid sitt ord. Men just det här erbjudandet avböjer jag vänligt men bestämt {#emotions_dlg.flower}Skål... Du kanske hörde om stress eksemet jag fått. Måste vara lite försiktig vet du.....

• Mattias39
    pink dolly skrev 2013-04-04 16:32:54 följande:

Tyvärr.. behövs mer än lite fjäsk idag för att komma till, känner mig ganska dumpad.. faktisk. Oskyldig

Var inte orolig Dockan...lovar att ta hand om dig på bästa sätt :)
  • pink  dolly
    NOEL75 skrev 2013-04-04 17:13:22 följande:
    Jaha!! Låter som att du kommer börja engagera dig fackligt snart också!! Vart är världen på väg???
    Tack Bob!! Det var väldigt generöst av dig! Och jag är säker på att du är en man som står fast vid sitt ord. Men just det här erbjudandet avböjer jag vänligt men bestämt {#emotions_dlg.flower}Skål... Du kanske hörde om stress eksemet jag fått. Måste vara lite försiktig vet du.....

Skrikandes Den här musslan stängde sig precis.. jag hoppas du har bra saker att kommer med för att komma åt den igen.. Tyst
  • Modena
    lotus1301 skrev 2013-04-04 16:35:12 följande:

Lutar mig tillbaks och njuter av att se hur NOEL ska klara sig undan denna gång Flört.
    Underbart!!! :)
  • lotus1301
    Vårtgården skrev 2013-04-04 17:18:52 följande:

Söt hund Flört.
  • NOEL75
    pink dolly skrev 2013-04-04 17:17:25 följande:

Skrikandes Den här musslan stängde sig precis.. jag hoppas du har bra saker att kommer med för att komma åt den igen.. Tyst
    Jag är lite av en expert på fackliga förhandlingar. Så vi skall nog inte kunna lösa det här. Men det som bekymrar mig lite är att du och Lotus verkar ha skrämt bort mina nya kompisar. Hade det inte varit bättre om vi var kompisar allihop Oskyldig?? Man lever ju bara en gång Kyss{#emotions_dlg.flower}!
  • pink  dolly

Hahaha.. Jag och Lotus är ett powerteam, vi försvarar vår hönsgård med näbbar och klor. Och även tuppen i hönsgården. ;)

• NOEL75
    Vårtgården skrev 2013-04-04 17:18:52 följande:

Grym bild!! Får mig att tänka på Robinson Crusoue...Vet inte varför. Men du har något vilt i din blick, lite som att du precis skall lägga den söta hunden på grillen i desperation efter mat....
  • Mattias39
    pink dolly skrev 2013-04-04 17:25:37 följande:
    Hahaha.. Jag och Lotus är ett powerteam, vi försvarar vår hönsgård med näbbar och klor. Och även tuppen i hönsgården. ;)

Stackars, stackars NOEL...Flört
Svar på tråden Helkroppstråden