• Anonym (Tigern)

Helkroppstråden

Halvfet brud
  • lotus1301

Oj här har det ballat ur ordentligt under natten Obestämd.
  • NOEL75
    lotus1301 skrev 2013-04-06 08:14:11 följande:

Oj här har det ballat ur ordentligt under natten Obestämd.
    Mmm läckert!! Som alltid Lotus! Känner knappt igen dig på den bilden. Ny stil ?? Den mörka sidan av Lotus Tyst.

Ja det var ingen dålig aktivitet inatt. Minns inte så mycket efter att jag tömde whiskey flaskan, men uppenbarligen kom alla känslorna på samma gång där. Inte illa att jag hittade så många nya vänner den tiden heller. Skrattande 
  • lotus1301
    NOEL75 skrev 2013-04-06 09:40:46 följande:
    Mmm läckert!! Som alltid Lotus! Känner knappt igen dig på den bilden. Ny stil ?? Den mörka sidan av Lotus Tyst.

Ja det var ingen dålig aktivitet inatt. Minns inte så mycket efter att jag tömde whiskey flaskan, men uppenbarligen kom alla känslorna på samma gång där. Inte illa att jag hittade så många nya vänner den tiden heller. Skrattande 
    Haha ja såg att NOEL 75 Anonym var i farten Skrattande så det måste ha varit du på fyllan.
    Nja ny stil vet jag inte......... en Lotus har ju många blad på sin själk Flört.
  • Anton Chigurh
    lotus1301 skrev 2013-04-06 09:43:16 följande:
    Haha ja såg att NOEL 75 Anonym var i farten Skrattande så det måste ha varit du på fyllan.
    Nja ny stil vet jag inte......... en Lotus har ju många blad på sin själk Flört.
    Jag tänker mig en sammanlänkning av en Lotusblomma och en Krokus !!!

Kan det bli vackrare ???

Nej. Inte en chans. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Big Bob
    Oj här har det ballat ur ordentligt under natten .

Oj här har det ballat ur ordentligt under natten .

Men nu kom ballen rätt igen
  • lotus1301
    Anton Chigurh skrev 2013-04-06 09:48:37 följande:
    Jag tänker mig en sammanlänkning av en Lotusblomma och en Krokus !!!

Kan det bli vackrare ???

Nej. Inte en chans. 
    Låter som en farlig korsning{#emotions_dlg.djavulsk}........... man ska vara försiktig med att mixtra med naturen Flört
  • Anton Chigurh
    lotus1301 skrev 2013-04-06 09:51:26 följande:
    Låter som en farlig korsning{#emotions_dlg.djavulsk}........... man ska vara försiktig med att mixtra med naturen Flört
    Ibland blir resultatet bländande.......!

Ha en riktigt underbar lördag, Krokus, nu skall jag åka å träna.

Puss.... WetKiss.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • NOEL75
    babybabe skrev 2013-04-05 22:33:16 följande:
    Snygg! Woho! :)
    BabyBabe!!! Bra namn. Man kan ju inte få annat än bra associationer. En Babybabe liksom...måste vara hett Flört. Tack för klappen på axeln Kyss
Svar på tråden Helkroppstråden